“Dere må bare ditt🙂”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Otroligt god matSnakket mei eier med familj som satt i resturangen ☺️Om dere er i nærheten må dere dittGod atmosfære og et sted som ikke er før stortKos

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, axept

Anmeldt 10. april 2018

Liten meny, dog var restauranten villig til å endre litt på det de serverte, slik at det passet alle. Ok mat. Ikke noe særs negativt eller positivt. Etter forrett og hovedrett var reisefølget godt forsynte. Men servitøren presset på for at vi skulle ha dessert. Vi takket vennlig "nei takk" flere ganger, noe som tydeligvis ikke var bra nok svar. Servitøren valgte da å henvende seg til den feteste damen i vårt reisefølge, og lurte på om hun var på diett. Han syntes visst selv dette var ustyrtelig morsomt. Nevnte dame syntes ikke det var morsomt. Heller nedverdigende. Så, her kommer vi nok ikke tilbake.

Dato for besøk: april 2018
Takk, mortencola
Anmeldt 26. februar 2018 via mobile enheter

Mor på 80 og jeg tok en pizza og et glass rødvin. Beste pizza jeg har smakt. Kjempegøy når innehaver sang. Vi kommer garantert tilbake :-)

Dato for besøk: februar 2018
2  Takk, 98randih
Anmeldt 28. juli 2015

Veldig koselig sted med supert personal. Utpå kvelden drar de til med livemusikk. Men, til maten: Autentisk god mat, alt fra pasta, pizza, sjømat og kjøttretter. Alt smaker nydelig. Spesielt godt lam. Store forretter. Da det i vintersesongen fort kan bli fullt anbefales det å bestille bord. Ta turen, det er verdt det.

Dato for besøk: januar 2015
Takk, Linda545
Anmeldt 16. desember 2012

Denne lille koselige restauranten er en perle. Fantastisk service, meget bra mat og godt vinkart. Var der 3 ganger i løpet av ferien og vi spiste både pasta, pizza og sjømat. Alt sammen var meget bra!

Takk, LarsKristiansand

Reisende som så på Ristorante Il Sapore Italiano Da Savino, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Ristorante Il Sapore Italiano Da Savino? Del dine erfaringer!