Travelocity
StayForLong
CheapTickets
ZenHotels.com
Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

Ligger helt perfekt i forhold til stand og strandpromenaden. Rent, god frokost. Ikke så god middag og ikke så hyggelig å spise middag der. Bra tennisbane, utrolig dårlig minigolf-bane. 350-400kr med taxi fra flyplass.

Dato for oppholdet: januar 2018
2  Takk, 235ingae
Anmeldt 1. januar 2018

Positivt: EN ANSATT som var vennlig nok til å la oss bytte til et rom med bedre utsikt - ettersom vi hadde bedt om det i en epost (som de visstnok hadde rotet bort!)
Greie bassenger - MEN har var håndklebrigaden på plass før kl. 0800 og reserverte solsenger.
Spisesal med kjedelige og billige påleggsorter hver dag (ingen forskjell om det var jul eller nyttår, hverdag eller helg) og dessuten KØ og VENTETID enkelte morgenen for å komme inn til frokost. Vi satt igjen med følelsen av at her skulle hotellet bruke minst mulig penger.
"Alt" skulle koste ekstra, eksempelvis: wifi: 5 euro pr. dag, veie koffert før avreise+ 1 euro pr. koffert, TV på rommet: 10 euro i depositum (for du kunne jo komme til å stjele med deg fjernkontrollen?). Innbetaling av penger til nøkkelkortet - ikke engang en flanske vann kunne kjøpes ved bassenget uten den ordningen...
UKOSELIGE og gammeldagse fellesrom.
ELENDIGE senger.

Romtips: Høyre etasjer og den fløyen som vender mot basseng. Baksida er mot veg.
Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, ivardog
Anmeldt 12. februar 2017

Nydelig mat, hadde all inklusive. Bra renhold, fikk rene hånkler hver dag. Små rom. Hotellets underholdning var dårlige greier. Hotellet kan med fordel oppgraderes. Ikke så veldig mye som skal til for å få flere stjerner. Dårlig internettdekning og for dyrt at hvis 2 reiser sammen må man betale dobbelt hvis begge vil ha nett. Hvis noe av dette blir rettet opp kommer vi gjerne tilbake.

Romtips: Havutsikt. 6-7 etg
Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, K1133NVanneb
Luciano R, Director de Recepción på Beverly Park Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. februar 2017

We sincerely thank for your comments although to be negative, our target is to meet the expectations of our customers. We are concerned about your opinion and will put special attention to improve on those negative issues concerning the room and other facilities. Let us share with you that the hotel is currently in a phase of improvement and investment in rooms and public areas in order to provide our guests with the best service.
Will be a pleasure to welcome you again in the near future

Anmeldt 24. februar 2016

Beverly Park - Ikke verdt pengene...

Har reist en del, både i Europa, USA og Asia, og bodd på mange hotell. Beverly Park er et hotell jeg ikke vil anbefale.
Hotellet beskrives hos booking.com som et "moderne hotell", noe som etter min mening er direkte feil. Rommene har verken vannkoker eller kjøleskap. Riktignok har de TV, men skal du bruke fjernkontroll må du leie en mot depositum i resepsjonen. I tillegg var rommet utstyrt med kun 1 stikkontakt. Dvs. Du kan f.eks ikke lade en telefon og se på TV samtidig, evt. lade to devisers samtidig er ei heller mulig. Rommene var helt enkle og greie, men svært harde madrasser. En litt rar opplevelse var også at i hotellbrosjyren på rommet blir du som gjest formanet til at du må dekke kostnader hvis du ligger i sengen med hennatatoering, og hvis håndkle forsvinner blir det ikke erstattet med nye.... Fikk nesten en følelse av å være sendt på leirskole uten tilsyn.....

Personalet var hverken hyggelig eller uhyggelig, uinteressert er vel mer passende.

Hotellet annonserer riktignok med at de ikke har gratis wifi. Ikke bare tar de xtra betalt for leie, men de har også ett fordyrende system for leie. Du må f.eks, betale for hver devise du skal bruke i tillegg til x-antall døgn. Dette i tillegg til at wifi'en fungerer svært dårlig store deler av døgnet.

Frokosten bærer preg av at det er laget mat til mange hundre gjester. Personalet klarer ikke å rydde unna og fylle opp til en hver tid, slik at både kaffe, juice, og andre matvarer til stadighet er tomme. Det er stort sett kø foran alle bord, og til tider virker det rimelig kaotisk i frokostsalen.

Skal du sikre deg en seng ved bassenget, må du være tidlig oppe og ute for å legge håndduker på en solseng, mellom kl 07-08 anbefales.

Det som er positivt med dett hotellet er beliggenheten.

Romtips: Utsikt mot havet
Dato for oppholdet: februar 2016
1  Takk, amerikss
Luciano R, Director de Recepción på Beverly Park Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. februar 2016

Thank you very much for your feedback in on Tripadvisor, we regret that your stay has not been satisfactory. Hotel procedures are made in order to ensure the best service
to our guest.
The hotel is currently in a phase of improvement and investment in rooms and public areas that in short time guests will appreciate.
Sorry but we do not state any where that the Wifi is free of charge
The references about the breakfast are not correct. We understand that the quality and quantity of products are according to the buffet we serve.

Anmeldt 8. november 2015

Litt slitt hotell, med veldig små rom. Vi fikk byttet til et enderom som var noe bedre med to terrasser og bedre sjøutsikt. Hotellet er generelt litt slitent, men frokostbuffeten er veldig bra, og det er fine uteområder/bassengområde. Ligger nær lokal strand og ca 20min gange til Playa del Ingles stranden.

Betalt WIFI på rommet funket dårlig (på begge rommene vi var i).

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, 397jarlem