FindHotel
ZenHotels.com
Anmeldt 19. mai 2018 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt, med gangavstand til restauranter, buss, butikker og strand.
Fikk et leilighet mot gata med mye støy, fram til 3.30 på natta. Ikke lett å få sove. Vi fikk byttet leilighet, men måtte betale 20 euro. Den nye leiligheten var fin og ren, og det var stille på natta. Nattevakten var ikke spesielt hyggelig. Ellers var alle på hotellet serviceinnstilt og hyggelig. God mat.

Dato for oppholdet: april 2018
1  Takk, Sidsel E
Anmeldt 14. april 2017

Kan ikke anbefale dette hotellet til noen. Dårlig rengjøring og trenger utvilsomt vedlikehold, iallefall leiligheten jeg bodde i. Ikke spesielt rimelig heller.. Det aller verste var at det lå en pub rett over gaten fra hotellet og der spilte de musikk hver eneste kveld, og det så høyt at det ikke var mulig å få sove. Aldri mer dette hotellet.

Dato for oppholdet: april 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, jae538
Anmeldt 21. november 2014

Det var ett stort og helt greit hotell som svarte til våre forventninger etter Startours beskrivelse.
Beliggenheten var sentral til lokalbuss, avstand til strand og spisesteder.
Bakdelen var nattestøy fra nærliggende utesteder.

Romtips: 3. etasje med beliggenhet fra utestedene.
Dato for oppholdet: november 2014
  • Reisetype: Reiste med venner
3  Takk, Bj_rn_TKrokstadelva
Anmeldt 18. februar 2013

Helt greit hotell, vi valgte dette på grunn av at det var en del å finne på der, som tennis og minigolf. Begge disse fungerte veldig bra. Det står safe på rommet som kan leies, men den vi hadde virket bare innimellom. 3 euro pr døgn for tv, ingen norske kanaler. Sengene er reid opp med laken og teppe, ikke dyne. Slapp rengjøring, de vasker ikke opp, og det finnes ikke kost og såpe der, så det måtte vi kjøpe. Det er mye støy om natta, så jeg anbefaler ørepropper.
Vi hadde ingen problemer med betjeningen. Ligger sentralt.
Så ja, helt greit, men ikke bli overrasket hvis noe mangler eller ikke virker.

Dato for oppholdet: februar 2013
1  Takk, Dame25
Anmeldt 5. oktober 2012

Jeg har bodd på Jardin del Atlantico siden det åpnet i 1976, hyggelig betjening og det beste i min bok er at det er 4 bassenger, det ene er skikkelig oppvarmet,( det er det jo mange som skryter av), men 20 grader er ikke varmt, men dette holder over 30 grader, fantastisk!! Den irske puben over gata støyer helt til klokka 05.00 om morgenen "det e inte kul" (der har de forresten et fantastisk smørbrød i 3 etasjer...;Brød, smørstekt på begge sider stekte pølser og tomater, brød, egg og bacon, brød. Vi spiste lunsj klokka 12.00 og var ikke sulten før langt ut på neste dag....lol)
Hvis du får rom inn mot gården er støyen minimal. I hotellet er det frisør som har vært der siden de åpnet. Hun klipper med kniv, fantastisk!! Henne kan jeg anbefale på det varmeste! (Hvis du lar henne bestemme blir du korthåret....lol)

Romtips: Be om rom inn mot gården.
Dato for oppholdet: mars 2012
3  Takk, toril r