Anmeldt 22. april 2018 via mobile enheter

Greit hotel og meget hyggelig personale, også i restauranten. Ligger så sentralt plassert som mulig, på godt og vondt. Man bor midt i smørøyet, alt finner man rett utenfor hotellet. Dog, støyen fra Yumbosenteret kan være høy hele natten og til klokken 6 hver morgen. Hadde rom med oddetall, får da soverom mot Yumbo, slik at vinduet MÅ være lukket om natten. Leser andre skriver at lukket vindu ikke reduserer støyen, det er helt feil. Med vinduene lukket er det nokså lite støy, kun bassen som trenger gjennom. En fordel å ha rom høyt oppe og rom med partall for mindre støy. Hadde 507, rommet var helt ok, ingen luksus med helt upåklagelig. Kjøleskap, kaffetrakter, micro og brødrister på rommet. Sengene er forresten meget gode!
Fellesområdene var flotte og ble rengjort hver morgen. Uteområdet ved bassenget er noe undersolt om formiddagen, men det er en grei solterasse på taket. Liten butikk ved resepsjonen der man før kjøpt det mest nødvendige, åpent fra 0800-2300.
Leser noen klager på maten i restauranten, vi hadde alt fra frukost, lunch og middag, alt var både godt og relativt billig.

Eneste minus; De selvopptatte personene som reserverer solsenger tidlig hver morgen, men omtrent ikke bruker de. Hotellet burde fjerne håndklær der det er opplagt at de kun er der for å holde av sengene.
Wi-Fi er mindre bra, så ille at vi betalte for premium internettilgang, men også der var det null respons store deler av dagen. Kan ha vært noe galt med systemet, for Wi-Fi var ille.

Støy fra Yumbo-senteret kan vi ikke klage på, for dette var vi godt opplyst om på forhånd. Dog hørte vi aldri støy fra hotellets danserestaurant, som andre har klaget på.

Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, h_stakseng
Surfing C, Director de Recepción på Playa Del Sol Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. april 2018

Thank you so much for your fantastic review! It is really important to us.Every year we try to improve, and we work hard on it. We are looking forward to see you next year!
Best regards from Playa del Sol

Anmeldt 15. april 2018

Vi tilbrakte ei uke på dette hotellet, og kommer absolutt tilbake.

Positivt: Hotellet ligger svært sentralt, nært alt du trenger av supermarked, butikker, restauranter og shoppemuligheter generelt sett. De ansatte på hotellet er svært hyggelige, og til tross for at det vises at hotellet er noen år, så er det rent og pent. Bassengbaren hadde gode drinker og god lunsjmat. Restauranten prøvde vi ikke, så den kan jeg ikke si noe om. Det aller beste med hele hotellet, var det fantastiske bassengområdet! Bassenget ligger midt i hotellets hage, noe som gir en avslappet og rolig atmosfære. En stor hekk skjermer området fra veien like ved, og demper mye av trafikkstøyen. Det å kunne velge å legge solsenga på gresset under en palme, omringet av blomster og ro, var nydelig! Bassengområdet er hovedgrunnen til at vi kommer til å velge dette hotellet fremfor andre.

Negativt: Det er mye støy natterstid, pga. fest i hotellets restaurant, og pga. Yumbo kjøpesenter like ved. Men dette står i hotellets informasjon, og dermed kan man ikke klage på dette. Men det er greit å vite om det. Øreplugger fikser det meste, og vi sov godt hver natt uansett. Sengene er ganske harde, og ikke for de med vond rygg. Det er også veldig høy musikk fra bassengbaren på dagtid, men om du velger å legge deg et stykke unna selve bassenget, så er også det problemet løst. For oss var det litt negativt at det var over 1km til stranda, men, dette står også i informasjonen, dermed er heller ikke det en reell klage, bare greit å være klar over.

Vi trivdes veldig godt på dette hotellet, og gleder oss allerede til neste gang.

Romtips: Rom midt på hotellet, mot bassenget, virket til å ligge roligst til.
Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, LiseH189
Surfing C, Director de Relaciones Públicas på Playa Del Sol Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. mai 2018

Tack för att du har utvärderat din vistelse hos oss är det väldigt viktigt att veta din åsikt. Vi är glada att du gillade vår personal, och att du har haft ett bra svar och bra service. Tack för att du nämna det
Vi arbetar hårt för att förbättra våra anläggningar.
Med vänliga hälsningar från Playa del Sol

Anmeldt 26. februar 2018 via mobile enheter

Fint hotel, sentral beligenhet, men mye støy fra nærliggende resturanter om natten. Ligger like ved Yumbo kjøpesenter. Meget god service med trivelig ansatte. Flott uteanlegg med basseng og bassengbar.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Hurragutten
Surfing C, Director de Relaciones Públicas på Playa Del Sol Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2018

Thank you for your review, we appreciate it! Thank you also for mentioning our staff. It is nice to hear that you enjoyed your stay. and we hope to see you again!

Greetings from all the Playa del Sol Team.

Anmeldt 27. januar 2018 via mobile enheter

Sentralt. Nær restauranter og billigbutikker. Tilfredsstillende renhold, noe slitent, godt voksne gjester, nattebråk fra nærliggende restauranter og hotellets egen restaurant med danseband i sokkelen.
Nær "supermarked" med bra tilbud til frokost og lunsj.
Plastdekke under lakenet:-(
Oppvarmet basseng.
Bildet viser kø til kveldens høydepunkt: Opptreden med Lillbabs.

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, lillelordM
Surfing C, Director de Recepción på Playa Del Sol Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2018

Tusen takk for at du forlot evalueringen din! Vi er veldig glade for å vite at du har hatt ditt opphold.
Vi håper å se deg snart og hilsen fra Playa del Sol.

Anmeldt 22. januar 2018

Det var en service som var utrolig.Fra vi kom inn resepsjonens folk var vennlig og hjelpsom.Rommet overasket oss.reint og pent.Så til svømmebassenget en hyggelig og hjelpsom mann.Resturanten kunne hatt bedre mat,men koselige kelnere.som gjorde sitt beste for at vi skulle trives.musikk hver kveld.Det skal jo forklares at jeg måtte leie rullator.
Anbefales på det varmeste.Tusen takk

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Eli A
Surfing C, Director de Relaciones Públicas på Playa Del Sol Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2018

Tack för att värdera din vistelse hos oss, är det mycket viktigt att veta din åsikt. Vi är glada att du gillade vårt hotell och personal och vi hoppas att vi ses snart!