eDreams
ZenHotels.com
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Fine rom - god mat inklusive. Alt rent og ordentlig. Veldig hyggelig betjening - kan også anbefales for barnefamilier.
Litt lite basseng, men store uteområder. Trim mulighet hver dag og underholdning på scenen hver kveld.

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, 648arvidf
Anmeldt 31. januar 2018

Bra hotell med aktiviteter for store og små. Treningsområde for voksne og barneklubb for de minste. God mat og grei plassering av hotellet. Ca 25 minutter å gå til stranda, men gratis buss fra hotellet.

Dato for oppholdet: januar 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Barcelo Hotels & Resorts
Takk, 848arek
Anmeldt 19. januar 2018

Jeg og min samboer besøkte dette hotellet med Ving i mellomjula 2017 hvor vi var en uke. Hadde sett på mange hoteller før vi valgte dette og har faktisk ligget på nabohotellet Parque Cristobal to ganger tidligere. Hotellet var en svært hyggelig overraskelse og vi fikk ett fantastisk opphold. Hotellet har to store og høye bygninger med ett basseng for hvert hotell. Den ene bygningen huser bare hotellrom og i denne finnes hovedresepsjon, restaurang og en liten og enkel butikk. Vi lå i den andre bygningen hvor vi hadde en flott 2 roms leilighet med minikjøkken micro og kjøleskap. Dette brukte vi ikke da vi hadde bestilt All Inclusive som vi var veldig fornøyd med hvor vi hadde frokost, lunch og middag. Vi hadde ingenting å klage på og ser det er noen som er negativ i andre anmeldelser og er du ute etter gourmet restaurant må du kanskje finne ett annet hotell. Jeg selv er en stor mann, glad i mat og hadde egentlig ingenting å klage på. Alt var ikke like godt men du verden så mye bra de hadde og ikke minst på middagen var det stor variasjon fra dag til dag tildels også lunch. Frokosten var den samme og her var det heller ingenting å klage på og spesielt likte vi at det var egne kokker som laget omelett hvor du fikk velge hva du ville ha i den. Litt kø ja, men da bør du velge å komme aller tidligst eller like før de stenger frokosten. Jeg selv er veldig kravstor og når ikke jeg klager er det heller ikke noe grunn til å klage. Lunchen var enkel med noen varmretter og middagen hadde ett kjempebra utvalg. Vi har vært på mange All Inclusive hotell stort sett i den øvre prisklassen og dette var ett av de bedre i forhold til prisen. Du kan bo på andre hoteller på Gran Canaria noe vi også har gjort å få bedre mat men da må du være villig til å gå veldig mye opp i pris. Skal jeg trekke for noe så må det være at ved middagen så finner du ikke kaffekopper og jeg antar at dette er fordi du sikkert må betale for kaffen selv om du har All Inclusive. Ellers var kaffen gratis men jeg savnet vannflasker du kunne ta med på rommet så ta med din egen slik at du kan fylle opp når du er i restauranten eller bassengbaren. Du kan også kjøpe noen småflasker for deretter å fylle opp da du må betale for vannfaskene. Pluss for at det sto to vannflasker i kjøleskapet da vi ankom og også ett stooort pluss for at det ved ankomst på kvelden mellom 11 og 12 sto klar en enkel tallerken med mat til alle som kom sent. Ved frokosten var det også en fantastisk ferskpresset appelsin juice rett fra ferske appelsiner som du la i selv men du kunne også fylle på fra kanner som hotellet selv fylte opp. Ellers var det smootie og frukt i alle varianter ved frokosten. Jeg ser at noen trekker karakter for at det var lite sol fordi hotellet og palmer skygger for solen og dette stemmer. Men dette gjelder bare det ene bassenget som ligger inntil hovedhotellene hvor dobbelt rommene ligger. Det andre bassenger er adskillig større og ligger ved bygningen som huser leilighetene og her finner du ingen bygninger som skjuler for solen men det er noen få palmer men det plaget oss ikke. Så kommer det mest fantastiske for oss og det var at det var nok solsenger til alle så det var ingen grunn til å stå tidlig opp om morgenen for å legge håndklær på solsenga. Dessuten hadde en hotellet en flott policy at var du borte fra solsenga mer enn en time så ble ryggen på solsengen lagt ned og det var en lapp som sa at du kan ikke forlate solsenga mer enn 1 time. Jeg tror også at var du enda lenger borte så ble håndklærne fjernet slik at andre også fikk solsenger. Vi har vært på hoteller i samme område hvor de åpner sperrebånd klokken 08.00 og du ser folk som løper for å sikre seg en solseng og det så nesten ut som en flokk sauer som stormet i flokk. Det var nesten komisk. Nå var vi på Margaritas i mellomjula 2017 og vet ikke om hotellet var fullt eller om det er annerledes ved andre tider. Det store bassenget hvor vi lå hele tiden var kjempeflott men er det noe jeg skal klage på så var det at vannet var veldig kaldt og er usikker på om det var oppvarmet noe det skulle være. Det kunne vært varmere! I tilknytning til begge bassengene er det en bassengbar med mat og drikke og har du All Inclusive er det bare å forsyne seg. Brus, øl, vin og drinker og meget enkel men grei mat. Vær oppmerksom på at det ikke er alle drinkene som er på All Inclusive men dette står i bar menyen. Det var rent og pent hver dag og vi så de både spylte og ryddet hver kveld og det var således helt strøkent dagen etter. Flotte solsenger som ikke var slitt og ikke minst de var rene noe også parasollene var. Flott hageområde med forskjellige busker og rent gress og det vistes at de tok vare på hagen. Leiligheten som vi hadde var helt upåklagelig med stor terrasse, rent og pent og tror alle leilighetene er like. Det var to store enkelt senger som var satt sammen til en dobbeltseng og overmadrassen var av typen gel noe som jeg syntes var fantastisk. Min samboer syntes denne var for hard og vi likte hotellet så godt at vi har bestilt ny tur påasken 2018 men da skal min samboer be om å få en annen overmadrass. Det er air condition i alle leiligheter med den virker kun når det er sommer og jeg savnet å kunne slå den på da vi begge liker å ha det kaldt om natten. Det er minibank i resepsjonen i hovedbygningen mens bygningene hvor leilighetene ligger hadde en enkel resepsjon. For å flisespikke så gikk de to heisene i vår bygning svært sakte og var treg og vi bodde heldigvis i 2. etasje og jeg synes synd på de som bodde i 8. etasje og ikke orket å vente. Når vi skal dit til påsken 2018 skal vi be om å ikke få rom øverst. Dette med heisen kunne de ha ordnet da det er unødvendig å stå å vente både innvendig og utvendig i 15 til 20 sekunder før heisdøren åpner seg. Men igjen flisespikkeri! Vi har vært på mange hoteller gjennom de siste 20 årene og jeg selv er svært kravstor og kan anbefale dette hotellet på det sterkeste. Vil du ha ro rundt bassenget på dagtid så velg bassenget som ligger i sidebygningen så slipper du alle musikk, rop og skrik fra de som underholder på dagtid. Har du med barn så velger du bassenget hvor underholdningen foregår. Og en ting til slutt som vi satte stor pris på. Dette er ikke noe ungdomshotell med festing, dunder og brak. Når klokken var 11 på kvelden var det stort sett ro på hele hotellet. Her var det mange par, også unge, mange eldre og en del familier med barn akkurat slik det skal være på hotell som vi liker oss på, ett ungt på i 50- årene.

Romtips: Vil du ha stor plass og stor terrasse så velger du bygningen med leiligheter i. Det samme om du vil ha det rolig på kvelden.
Dato for oppholdet: desember 2017
4  Takk, Bjørn B
Anmeldt 28. desember 2017

Frábært hótel allt gott við það nema rúmin í herbergjum svolítið laus og bil á milli þeirra. Ágæt þrif all vel hreint. Mæli með þessu hóteli þetta er annað sinn sem dóttir mín kemur þarna og mælti með því, sá ekki eftir því.Takk fyrir okkur.

Dato for oppholdet: november 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Barcelo Hotels & Resorts
Takk, 66kristinnj
Anmeldt 7. juli 2017 via mobile enheter

Vi var her i juni/juli 2017. Fint hotell med noe og enhver for de fleste. Underholdning hver kveld, trim rom, underholdning for barn og voksne i både basseng og utenfor basseng, vennlige og morsomme ansatte. Helt grei mat, hvor de fleste finner noe godt å spise. Barna storkoste seg ( en på 15 og en på 7).
Hvis jeg skal sette fingeren på noe så må det være høyttaler i restaurant og rett utenfor (var en forferdelig pipelyd som kom fra denne, mulig den kræsjet med noe lokalt sambandsutstyr på hotellet) Eller vil jeg absolutt anbefale hotellet, tommel opp

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 82Maggie