Anmeldt 14. februar 2018 via mobile enheter

Svært godt vedlikeholdt hotell med fint bassengområde, bar osv. på grunnplanet. Sentralt beliggende. Rent og pent.Takterasse med solsenger, jacuzzi, bar og nudistområde. Gode rom, med flott havutsikt hvis du får rom den vegen.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 302egiln
Leogarcia, Director General på Hotel Caserio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2018

Muchas gracias por su opinión tan positiva. Deseamos recibirles de nuevo en nuestro hotel. Su comentario es de gran ayuda para nosotros.

Anmeldt 8. oktober 2017

Rommene, senger og solsenger var utmerket. Alltid ledig ved bassenget på dette tidspunktet (september/oktober). Noe lytt på hotellet. Velger du all inklusiv får du dårligere drinker i baren som for øvrig stengte for all servering Kl 2300. Ikke bare vi som synes dette var litt tidlig. Stort sett god service og hotellet lå meget sentral og nært til stranden og alt du har behov for.

Dato for oppholdet: september 2017
2  Takk, Unni H
Martin P, Public Relations Manager på Hotel Caserio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2017

Hi Unni,

thanks for your remarks about our hotel.
We hope to see you again soon here with us.

Dear regards,

Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

+ Fint og stort hotellrom. Hotellet i seg selv var veldig fint og det ligger veldig sentralt. Sengene på hotellet er gode, det eneste minuset er putene. Men kan ikke få alt man ønsker seg.
+ God frokost med mye utvalg.
+ Kjekt treningsrom med det mest sentrale.
+ Bra bassengområde.
+ Hyggelige ansatte.

- Solsengene ble opptatt fra 7 om morningen, det er altfor få solsenger så anbefaler og være tidlig ute. Det står at det ikke er lov og reservere solsengene men det er det ingen som følger.
- Tynne vegger. Man hører alt. Når folk kommer hjem fra byen hører man det veldig godt.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Hanne S
Martin P, Public Relations Manager på Hotel Caserio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2017

Hi Hanne,

Thank you for your comments.
We hope to see you again soon!
kind regards

Anmeldt 17. mars 2017

Caserio !
Dette hotellet vil vi gjerne tilbake til.
Det var bedre enn forventet.
God service, rent og pent.
Luis og damene er hyggelige og hjelpsomme.
(Buffè er buffè.................. helt ok)

Mvh P og K :-)

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Per Christian G
Alicja L, Public Relations Manager på Hotel Caserio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. mars 2017

Kjære gjest takk for din tilbakemelding.
Vi er glade for å høre at du ville komme tilbake tu oss og så vil vi forvente at neste besøk.
Takk for at du tar deg tid til å dele din mening!

Beste ønsker
Hotel personlig

Anmeldt 13. februar 2017

Caserio er et overraskende fint og nyoppusset hotell, og med rom mot bassengområdet og solen, slik vi fikk, så fikk vi et veldig godt førsteinntrykk. De ansatte på hotellet var stort sett greie, det var generelt godt renhold ute og inne, og hotellet har en fin beliggenhet ikke så langt fra promenaden og Maspalomasstranda. Etter som dagene gikk synes vi elektronicamusikken som gikk hele tiden i høyttaleren på alle rom unntatt vårt eget var veldig plagsom. Det gikk heller ikke an å slå den av, flere av de ansatte prøvde da vi f eks ba om det da det var yoga, og da det var en saksofonist som skulle spille på "chill out" så måtte han gi opp da bakgrunnsmusikken dura og gikk hele tiden. Vi skulle gjerne kommet tilbake til dette hotellet, da det er mange positive ting å si, men før vi vet at musikken er slått av så greier vi ikke å bo der igjen, dessverre. Hadde musikken vært borte hadde jeg gitt dette hotellet en stjerne til.

Romtips: Vi hadde rom i 5 etg mot solen og bassengområdet. Veldig flott!!
Dato for oppholdet: januar 2017
1  Takk, Hildegunn O