FindHotel
ZenHotels.com
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet er moderne og pent, rommene likeså. Bra frukost, gjennomsnittlig middag. Strålende rooftop bar, og ellers ett bra basseng område nede. Betjeningen er veldig hyggelige og hjelpsomme uansett tid og plass på hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, epseh
Leogarcia, Director General på Hotel Caserio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Muchas gracias por su comentario. Esperamos verle de nuevo con nosotros. Es una alegría para todos que salga contento de nuestro hotel y de la puntuación que no da. Hasta la vista

Anmeldt 21. november 2018

Solsengen var våt så håndkle ble vått. Det burde være enkelt å få bytte det i et nytt og tørt. Men da måtte jeg vente til ettermiddagen for å få en byttelapp til nytt håndkle dagen etter kl. 10:00. Utrolig policy, men sant ! Ødela helhets opplevelsen

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Snartfremme
Leogarcia, Director General på Hotel Caserio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Buenos días. Lamentamos que no esté contento con nuestro servicio, pero aún saltándonos las normas que usted conocía con respecto al cambio de toallas, le ofrecimos cambiarle las mismas y usted se negó haciendo gestos de reprobación al personal de recepción. Incluso se negó a que su mujer cambiase las toallas. En estos casos, no podemos ayudarle. Saludos cordiales

Anmeldt 14. februar 2018 via mobile enheter

Svært godt vedlikeholdt hotell med fint bassengområde, bar osv. på grunnplanet. Sentralt beliggende. Rent og pent.Takterasse med solsenger, jacuzzi, bar og nudistområde. Gode rom, med flott havutsikt hvis du får rom den vegen.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, 302egiln
Leogarcia, Director General på Hotel Caserio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2018

Muchas gracias por su opinión tan positiva. Deseamos recibirles de nuevo en nuestro hotel. Su comentario es de gran ayuda para nosotros.

Anmeldt 8. oktober 2017

Rommene, senger og solsenger var utmerket. Alltid ledig ved bassenget på dette tidspunktet (september/oktober). Noe lytt på hotellet. Velger du all inklusiv får du dårligere drinker i baren som for øvrig stengte for all servering Kl 2300. Ikke bare vi som synes dette var litt tidlig. Stort sett god service og hotellet lå meget sentral og nært til stranden og alt du har behov for.

Dato for oppholdet: september 2017
2  Takk, Unni H
Martin P, Public Relations Manager på Hotel Caserio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2017

Hi Unni,

thanks for your remarks about our hotel.
We hope to see you again soon here with us.

Dear regards,

Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

+ Fint og stort hotellrom. Hotellet i seg selv var veldig fint og det ligger veldig sentralt. Sengene på hotellet er gode, det eneste minuset er putene. Men kan ikke få alt man ønsker seg.
+ God frokost med mye utvalg.
+ Kjekt treningsrom med det mest sentrale.
+ Bra bassengområde.
+ Hyggelige ansatte.

- Solsengene ble opptatt fra 7 om morningen, det er altfor få solsenger så anbefaler og være tidlig ute. Det står at det ikke er lov og reservere solsengene men det er det ingen som følger.
- Tynne vegger. Man hører alt. Når folk kommer hjem fra byen hører man det veldig godt.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Hanne S
Martin P, Public Relations Manager på Hotel Caserio, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2017

Hi Hanne,

Thank you for your comments.
We hope to see you again soon!
kind regards