2 personer ser på dette hotellet
SPAR USD 59
Gratis avbestilling frem til 19.05.21
Trip.comUSD 277
Anmeldt 7. april 2018 via mobile enheter

Dro innom for å ta en drink på skybaren etter middag, og det er vi så glade for! Drinkene og betjeningen var en klasse for seg selv! Helt fantastiske! I tillegg til deilige toner fra dj og bra utsikt!
Må prøves!

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, L5634GIsaral
Management_Bohemia, Front Office Manager på Bohemia Suites & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. april 2018

Dear Sara,

We are more than happy that you enjoyed the experience at Atelier Cocktail Bar and would love to welcome you back very soon!

#MYWAY Is Your Way

Anmeldt 8. februar 2017 via mobile enheter

Heftig bra opplevelse å bo her, kontra mange av de andre hotellene i Ingles. Utsikten fra middagsbordet i 8 etasje og fra baren ved solnedgangFlott service, fine rom og fantastisk bassengområde. Stive priser på det meste i baren, men kvaliteten er veldig bra.

Dato for oppholdet: februar 2017
1  Takk, Byssegutten
Management_Bohemia, Front Office Manager på Bohemia Suites & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2017

Dear Valued Guest,

It is great to hear that you had a first class stay with us! Thank you for taking the time to review our hotel! We hope you will come back and visit us soon!

Anmeldt 15. oktober 2016 via mobile enheter

Vi er på roadtrip på Gran Canaria. Tenkte å bli her en natt, men utvidet med en til. Her får du en svært varm og personlig velkomst i resepsjonen - velkomstdrink, egen pad og omvisning av en utrolig vennlig og hyggelig resepsjonist. Hotellet har det mest omtenksomme personale og nydelig frokost i en restaurant med byens helt garantert flotteste utsikt - høyt over sanddynene - den samme utsikten som vi har fra vår terrasse (med dobbel solseng, stoler med innebygd lys og nissebord!). Overalt er det farger, lys, glass og eksklusive løsninger. Sengen er trolig den beste i hele Spania - ikke den vanlige harde med et tynt laken over. Her er det bare å synke ned i madrasser, overmadrasser og mengder av dyner. Med utsikt over strand og hav også fra sengen.
Vi har ikke lyst til å forlate hotellet. Så mye å se på mht interiør og utsikt. Her behandles du som kongelig og ja, det koster, men det er verdt hver krone!! Hvis du tenker deg til Kanariøyene, unn deg så mange dager og netter du har råd til her :-)

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, ChristAas
Management_Bohemia, Front Office Manager på Bohemia Suites & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2018

Dear Christ,

Thank you for sharing this amazing review about your Bohemia experience on TripAdvisor.

We are delighted that you loved and enjoyed the service offerings and the unique atmosphere at our adult's only lifestyle oasis.

We hope you will come back soon for another extraordinary experience!

Anmeldt 29. februar 2016

Eg hef aldrei kynst annari eins þjonustu, þægilegt andrumsloft mjög goður matur og morgunmatur
Herbergið hafði allt sem að maður þrair i frii
Hjalpsemi i lobby þau lau ekki a upplysingum visuðu okkur veginn hvert sem við vildum fara.
Ekki ma gleyma sturtunni i herb. Alveg hreint frabær

Dato for oppholdet: februar 2016
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
1  Takk, sigurduro2016

Dear Valued Guest,

We are more than happy that you enjoyed your stay at our adult’s only lifestyle hotel.
Thank you for taking the time to review Bohemia Suites & Spa and to share your amazing experience with the TripAdvisor community!

We hope you will come back and visit us soon!

Anmeldt 5. desember 2015 via mobile enheter

En uke på dette fantastiske hotellet. Flott designrom med deilig havutsikt. Hyggelig og serviceinnstilt betjening. Ekstra pluss for Samsung tableten vi fikk utlevert ved ankomst. Brukte den som hotspot utenfor hotellet. Anbefales!!!

Dato for oppholdet: desember 2015
Takk, morten1355

Dear Morten,

Your review made our day! We are glad that you had a pleasant stay at our adult’s only boutique hotel.

We hope you will come back and visit us soon!