“Bra plass, bra serivice, ikke overpriset”
Anmeldelse av Las Pirámides

Las Pirámides
Vurdert som nr. 121 av 336 Restauranter i Playa del Ingles
Kjøkken: Bespisning
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 9. januar 2019

god lunsj plass, kjøpte tre små retter og brød, passet akkurat til å dele på 4 pers, Ikke lang ventetid hverken på kelner eller mat.

Takk, eva b

Anmeldt 27. januar 2018

Vi har spist her flere ganger. Stort sett bra mat. Det samme kan ikke sies om servicen. Det virker ikke som de som jobber her trives i jobben?
Gratis WIFI. Sender mye fotball-kamper.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Svein G
Anmeldt 28. august 2017 via mobile enheter

Dette var ikke bra
Hadde skikkelig lyst på et biff måltid og endte opp med en seig og altfor lite stekt biff i forhold til hva vi bestilte.
Virket som at en del mat bare blir varmet opp, sånn som pasta-lasagne osv. Servitørene var lite serviceinnstilte, og ikke spesielt blide.
Prøvde å få kontakt med servitørene under måltidet for å klage på maten, men de unngikk oss for en hver pris.
Dra heller ett annet sted å spis, anbefaler El Churrasco Argentino Steakhouse Grill- der får dere valuta for pengene, nydelig biff og hyggelig betjening på kjøpet

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, RBerge
Anmeldt 28. august 2017 via mobile enheter

Her ble vi skikkelig skuffet. Var her for snart tre år siden og var den gangen skikkelig fornøyd. Her har noe skjedd. Kjøttet var ikke bra, servitørene lite observante og generelt lite hyggelig. Man måtte være blind for å ikke se at noe var galt med maten, men de gadd ikke spørre. Den ene kelneren tok seg like godt en kjøttbit fra tallerkenen vår når de ryddet av bordet. Når vi skulle betale fikk vi bare mynter tilbake, selv om det var fullt av pengesedler i lommeboken til kelneren. Tok demonstrativt med vekselen, unntatt småmynter. Uakseptabel oppførsel, hit vil vi ikke tilbake.

Dato for besøk: august 2017
Takk, mortenb200
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

Vi var her i en uke, og spiste her hver gang vi var i Playa del Ingles. Maten smakte utrolig godt og servicen er veldig bra. De er flinke både på kjøkkenet og til å servere. Rimelig var det også! God dessert og god drikke. Her har de all slags mat, pasta, fisk, pizza osv. Like godt hver gang!
Anbefales på det sterkeste! Vi skal definitivt tilbake! ;)

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Caroline B

Reisende som så på Las Pirámides, så også på

San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Las Pirámides? Del dine erfaringer!