“God mat, rimelig pris ”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Vi hev oss på buffén, snaue 7 euro PR person og det var godt utvalg, med god mat. Ingenting å si no på!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, siribr93

Anmeldt 24. desember 2017

God mat, slik vi hadde forventninger om, god gjennomsnittlig kinamat. Denne restauranten er altså ikke på noen høy hylle, men så var vi da heller ikke ute etter en topprestaurant denne gangen.

Vi ble mette på gode retter, men jeg kan ikke beskrive restauranten svært bra eller ypperlig. Det er en gjennomsnittlig kinarestaurant, og det var vi tilfredse med.

Dato for besøk: desember 2017
2  Takk, Sjonkel
Anmeldt 7. oktober 2017

Restaurant med god og billig mat. Her kan du få en middag til under 10 Euro. Du får servert mer enn nok mat til en person. Klarer aldri å spise opp alt. Hyggelig betjening som husker deg fra år til år. Anbefales.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, Skjetten
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

En herlig middag igjen på Slowboat
Satt i skyggen, og nesten 40 grader i sola.
Herlig lemon Chicken og and chop suey for 2 and Matheus Rose.
We love it

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, Rooty2013
Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Spiste med familien. Maten var god og kom på varme steinfat. Personalet var oppmerksomme og veldig hyggelige. Anbefaler å prøve frityrstekt banan og frityrstekt is.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Madelén S

Reisende som så på Slowboat, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Slowboat? Del dine erfaringer!