“God tapas og vin”
Anmeldelse av Wapa Tapa

Wapa Tapa
Vurdert som nr. 3 av 333 Restauranter i Playa del Ingles
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Vi var heldig å få et ledig bord (bestill på forhånd) da lokalet er veldig lite og sjarmerende. God tapas, mye å velge i. Ikke like fornøyd med alle rettene, men smak og behag! Flott service med god info om meny og vinkart. Anbefales!

Pluss: kokken kom bort til alle gjestene før stengetid og ønsket å få tilbakemelding om restauranten og hva han kunne endre på/forbedre.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, mja066

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Upåklagelig service og fantastisk tapas! Vi var en vennegjeng på fire som valgte Chefs Tapas Selection, inkludert både sangria og rødvin. Dette var virkelig verdt hver eneste krone! Anbefales på det sterkeste da man får et stort utvalg retter som skreddersys etter dine preferanser. Eneste som trekker litt ned var at vi fikk servert to svineretter etter hverandre. Ellers helt fantastisk!

Et tips er å komme dit skrubbsulten (da det er mange retter som skal fortæres) og for all del, bestill bord!

Takk, elineblaester
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Her må man bestille bord, gjerne noen dager før man tenker å spise. Festlig, spicy mat, mange morsomme kombinasjoner.

Takk, YngveB
Anmeldt 27. august 2018

Populært sted på Yumbo senteret. Her må du bestille bord. Høyt tempo og høyt lydnivå. Godt utvalg av småretter. God mat, en ren fornøyelse å prøve ut ulike retter. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, mortencola
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Vi slet med å finne restauranten inne på Yumbo senteret, men lykkest til slutt. Populært så du bør riktignok bestille bord i forkant. Ikke veldig stort utvalg i tapasretter, men det som serveres er utrolig godt! Hyggelig betjening og effektiv service. Litt trangt, men det gjør det hele bare mere koselig. Anbefaler absolutt et besøk hit!

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, AndreasMyrengI

Reisende som så på Wapa Tapa, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Wapa Tapa? Del dine erfaringer!