“Himmelsk matopplevelse!”
Anmeldelse av Wapa Tapa

Wapa Tapa
Vurdert som nr. 3 av 333 Restauranter i Playa del Ingles
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Vi var tre vennepar som bestilte bord to dager i forveien, selv da fikk vi ikke bord på ønsket tidspunkt.
Vi ble møtt av en utrolig hyggelig servitør, som beklaget at de lå litt etter skjemaet. (Dvs gjestene ved bordsetting 1 hadde ikke gått enda. Helt forståelig... Vi ville heller ikke gå ved stengetid :D)
Vi fikk servert et glass Cava mens vi ventet.
Vi fikk en oversiktlig gjennomgang av menyen av servitøren, men vi valgte Chefs Tapas Selection, inkludert husets rødvin en god Rioja Crianza.
Så begynte en rekke gastronomiske opplevelser, da vi fikk servert forskjellige tapasretter løpende.
Det som er så utrolig bra, er at ingenting er ferdiglaget på forhånd. Og for hver rett som kom på bordet, fikk vi en presentasjon på hva det var, og hvordan det var laget.
Må få lov til å trekke frem avslutningen med en fantastisk dessert, panacota med saus av parsjonsfrukt (Himmelsk)

Dette kostet 81 euro for hvert par, noe som er svært billig med tanke på hva man får servert av mat, personell og atmosfære.

Gleder meg allerede til neste tur til Gran Canaria og Wapa Tapa.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Mortengo

2024 av 3 578 anmeldelser

Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Vi var heldig å få et ledig bord (bestill på forhånd) da lokalet er veldig lite og sjarmerende. God tapas, mye å velge i. Ikke like fornøyd med alle rettene, men smak og behag! Flott service med god info om meny og vinkart. Anbefales!

Pluss: kokken kom bort til alle gjestene før stengetid og ønsket å få tilbakemelding om restauranten og hva han kunne endre på/forbedre.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, mja066
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Upåklagelig service og fantastisk tapas! Vi var en vennegjeng på fire som valgte Chefs Tapas Selection, inkludert både sangria og rødvin. Dette var virkelig verdt hver eneste krone! Anbefales på det sterkeste da man får et stort utvalg retter som skreddersys etter dine preferanser. Eneste som trekker litt ned var at vi fikk servert to svineretter etter hverandre. Ellers helt fantastisk!

Et tips er å komme dit skrubbsulten (da det er mange retter som skal fortæres) og for all del, bestill bord!

Takk, elineblaester
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Her må man bestille bord, gjerne noen dager før man tenker å spise. Festlig, spicy mat, mange morsomme kombinasjoner.

Takk, YngveB
Anmeldt 27. august 2018

Populært sted på Yumbo senteret. Her må du bestille bord. Høyt tempo og høyt lydnivå. Godt utvalg av småretter. God mat, en ren fornøyelse å prøve ut ulike retter. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, mortencola

Reisende som så på Wapa Tapa, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Wapa Tapa? Del dine erfaringer!