“Helt greit og billig”

Gran Slow Boat
Vurdert som nr. 95 av 334 Restauranter i Playa del Ingles
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Helt grei mat, både rettene på menyen og buffeen hvor det var mye å velge mellom. Veldig billig. Hyggelig betjening. Den friterte kyllingen kunne vært litt sprøere, men det er det eneste som var å pirke på.

Takk, Passenger50102217550

Anmeldt 2. oktober 2017 via mobile enheter

Maten var utrolig god! Masse å velge mellom. Utrolig billig mat. Denne restauranten anbefales virkelig!

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, VictoriaNitteberg
Anmeldt 16. april 2017 via mobile enheter

Vi er svært glade i kinesisk mat generelt og det finnes ganske mange av dem i Playa del Ingles. Vi har hatt vår kina favoritt en stund, men ville gjerne finne noe som lå nærmere der vi bodde.
Kom over Gran Slow Boat og bestemte oss for å prøve det ut. Meget god buffet, ypperlig service og meget hyggelig og serviceinnstilt betjening!
Restauranten hadde bra med besøkende som er et godt tegn.
Spiste der flere ganger og kommer til å spise her igjen neste gang vi drar til Playa del Ingles :)

Dato for besøk: januar 2017
Takk, davidhen2015
Anmeldt 2. mars 2017 via mobile enheter

Flott buffet til €7.98 for voksne og €3.98 for barn. Godt utvalg. Godt tilbud på tross av mange ulike allergier hos oss.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, ElisaT61
Anmeldt 1. februar 2017

Her kan du spise så mye du vil for 7,50, dog er vinen dyrere. service på topp. Når det gjelder glutenfritt, må du spørre kelneren hvilke retter som er uten mel.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, eva b

Reisende som så på Gran Slow Boat, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Gran Slow Boat? Del dine erfaringer!