“Tapas”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Tapas. Masse god mat. Hyggelig betjening som forteller om maten og kommer med annbefalinger. Personlig service . Litt bortgjemt men vell vert turen .

Takk, tor b

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 1. oktober 2018

Spiste her to ganger under oppholdet. Georgios ga oss den beste servicen vi har opplevd på hele øya. Rettene er sammensatt av en rekke forskjellige ingredienser og smaker. Den utsøkte servicen er førsteklasses og er halvparten av opplevelsen. Du trenger ikke vente lenge før middagen serveres. Vi vil gjerne takke eier og ansatte for de varme minnene vi fikk på Pica Pica. Ouzoen er førsteklasses og Ronmielen er uovertruffen. Vi kommer tilbake en dag, kjære greske venn.

De beste ønsker fra Norge
Tommy og Gro

Takk, 691thea
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Er du glad i Tapas så må du innom Pica Pica. Maten smakte fortreffelig atmosfæren ypperlig. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, bengtao
Anmeldt 15. februar 2018 via mobile enheter

Nydelig mat, med stort utvalg så man selv kan sette sammen det man vil ha! Utrolig vennlig og tilstedeværende serivøter uten å være for pågåendd!

Dato for besøk: februar 2018
Takk, T4843BPsaral
Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

Veldig god tapas. Koselig sted for par eller venner. Veldig hyggelig betjening og utvilsomt gode priser. Ligger litt utenfor de helt opplagte stedene å gå, noe som gjør det enda bedre etter min mening

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 235ingae

Reisende som så på Pica Pica Mezze & Tapas Stories, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Pica Pica Mezze & Tapas Stories? Del dine erfaringer!