“Fantastisk mat og personale ”

Pica Pica Mezze & Tapas Stories
Vurdert som nr. 24 av 337 Restauranter i Playa del Ingles
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 13. desember 2018 via mobile enheter

Helt nydelig mat og hyggelig personalet. Hit skal vi flere ganger! Fikk kaffe og dessert på huset. Takk for maten

Takk, Jakob B

Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Maten var veldig god, og betjeningen var hjelpsomme med å velge riktig antall retter for oss. Personlig service, i et veldig hjemmekoselig lokale.

Takk, SigridV9
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Tapas. Masse god mat. Hyggelig betjening som forteller om maten og kommer med annbefalinger. Personlig service . Litt bortgjemt men vell vert turen .

Takk, tor b
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 1. oktober 2018

Spiste her to ganger under oppholdet. Georgios ga oss den beste servicen vi har opplevd på hele øya. Rettene er sammensatt av en rekke forskjellige ingredienser og smaker. Den utsøkte servicen er førsteklasses og er halvparten av opplevelsen. Du trenger ikke vente lenge før middagen serveres. Vi vil gjerne takke eier og ansatte for de varme minnene vi fikk på Pica Pica. Ouzoen er førsteklasses og Ronmielen er uovertruffen. Vi kommer tilbake en dag, kjære greske venn.

De beste ønsker fra Norge
Tommy og Gro

Takk, 691thea
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.no.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 5. mars 2018 via mobile enheter

Er du glad i Tapas så må du innom Pica Pica. Maten smakte fortreffelig atmosfæren ypperlig. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, bengtao

Reisende som så på Pica Pica Mezze & Tapas Stories, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Pica Pica Mezze & Tapas Stories? Del dine erfaringer!