Reserva Natural Especial de Las Dunas de Maspalomas

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Reserva Natural Especial de Las Dunas de Maspalomas på
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Dette må oppleves. Kan anbefale å dra en dag det ikke er så varmt for føttenes del. Jeg tok på meg slippers, men endte med å gå uten sko da det var bedre. Tror heller ikke joggesko er noe særlig.. Dette er den eneste ulempen. Ta med vann. Veldig fint, gøy opplevelse.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, ingrido1997
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Veldig fint fenomen, det er jo bare sand, så ikke mye å si om det. Så ikke mye til verken nudister eller noen som kosa seg i sanden som andre nevner, men vi gikk ikke gjennom hele heller.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Passenger50102217550
Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

En liten ørken, rett ved turistmaskinen.
Fasinerende å se hvordan den bølger seg.
En av verdens beste strender etter min mening med et bra nudistområde, synd det ofte er mye vind...

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, 944vidars
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Ett unikt sted som er morsomt for både voksne og barn. Fin Sahara - sand så langt øye kan se, mellom havet og bykjernen. Fint for en gåtur på morgen eller kveld rett før solnedgang, som også er veldig fin å se herfra.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, Andreas8519
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Nakne folk som står å viser seg frem på neste alle sandtopper . Også utenfor de anviste nudistplasser.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, tor b