eDreams
StayForLong
ZenHotels.com
Anmeldt 31. desember 2017 via mobile enheter

Reiste på en rimelig tur til og være jul, og her fikk man så absolutt det man betalte for. Helt Ok, men hele stedet bærer preg av slitasje. Badet var nyrenovert og hadde god standard. Sengene var vonde, overmadrassene var nedslitte. Renholdet var bra, nye håndduker hver dag, men noen var hullete. Iskaldt basseng i desember, så det var ikke mange som badet. Hyggelig betjening som var serviceinnstilt. Synes det er rart at dette er et 3+ ving-hjerter? Reiser neppe tilbake til tamaran.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, gurichristensen
Anmeldt 29. oktober 2016 via mobile enheter

Flott ved bassenget! Leilighetene er heilt grei. God plass. De som jobber på hotelle er snille og noen av de snakker norsk/svensk. Resturante ved hotelle serverer veldig god mat og de som eier stedet er kjempe koslige.

Dato for oppholdet: oktober 2016
1  Takk, sunn9va
Anmeldt 29. oktober 2016 via mobile enheter

Ok leilighetshotell for en billig penge. Fint bassengområde. Kjempe hyggelig bemanning i resepsjonen! Største pluss var restauranten på hotellet, utrolig god mat og koslig svensk bemanning.
Plassering litt utenfor, men mange restauranter like rundt hjørnet. 15min gåtur til stranden.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Birgitte L
Anmeldt 27. desember 2013 via mobile enheter

Greie leiligheter. Vi var 2 familier som leide en 2-roms og en 3-roms. Fikk flotte rom, ikke noe bråk. Flott liten restaurant i underetasjen med topp mat.
Lifeguard ved bassenget.
Matbutikker, bakere og slakter rett i nærheten.
Kort gangavstand til Yumbo og Sita sentrene.

Dato for oppholdet: desember 2013
Takk, OsloEllen
Anmeldt 8. november 2012

Vi leide en treroms comfort i begynnelsen av november 2012. Hadde håpet på litt bedre overmadrasser da, men sengene var veldig harde, våknet og måtte opp å gå en tur rundt i leiligheten for å myke opp kroppen. Veldig fin havutsikt fra balkongen og nær mange restauranter og kjøpesentrene Yumbo og Cita. Også bare noen få minutter til stranden.
10 til 15 min unna det meste. Det var veldig høy luftfuktighet da vi var her så vi savnet aircondition i leiligheten. Ellers en ok plass for den prisen vi betalte.

Romtips: 4 eller 5 etasje med laveste nr på rommet lengst bort fra hovedgaten
Dato for oppholdet: november 2012