“Middag ”

Kjøkken: Grill, Indisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 4. januar 2019 via mobile enheter

Godt utvalg i menyen og grei mat. Kritikkverdig og dårlig service. Kelner var ikke på nett og måtte etterlyse både drikke og mat flere ganger.
Tok middagen her grunnet gode tilbakemeldinger på Tripadisor. Stedet skuffet.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 996trondl

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Nydelig middag og hyggelig og dyktig kelner.
kelneren anbefalte vin, forrett, middag, all ære til han. vi var kjempe fornøyd

Takk, Bente B
Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Besøkte stedet for lunsj, da det hadde fått mange gode anmeldelser på Tripdvisor. Jeg har store problemer med å forstå skryten de får. Maten var grusom. Naanbrødet virket som det kom fra frysen og var tint i en stekepanne. Bestilte kylling Tikka masala og butter chicken som pleier å være «safe» Dette smakte som noe fra et glass man kjøper på butikken, og kyllingen var tørr og seig.
Servitøren var sur, uflidd og uengasjert. Fikk skittent glass og valgte å drikke fra flasken istedet. Dukene så ut som de trengte en grundig vask. Styr unna!!!!

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, 55helener
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Meget god mat til hyggelig pris. Servicevennlig betjening, og rene lokaler. Maten passet like godt til voksen som barn.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 233stinel
Anmeldt 6. april 2017

Vi dro hit etter å ha lest gode anmeldelser og ble virkelig imponerte. Maten er blant det beste jeg har smakt av indisk mat, og prisene var veldig snille. Vi fikket utsøkt måltid med god drikke til ca. 200 kr per person. Anbefales sterkt!

Dato for besøk: april 2017
Takk, Sigrid L

Reisende som så på Zayka Authentic Indian Cuisine, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Zayka Authentic Indian Cuisine? Del dine erfaringer!