Expedia.comUSD 162
Orbitz.comUSD 162
CheapTicketsUSD 162
Anmeldt 17. desember 2017 via mobile enheter

Min kone og jeg tilbrakte 2 uker på dette hotellet i desember. Vi hadde en junior suite med god plass og veranda med utsikt mot pool området. Hotellet er nyrenovert og med service orientert personale og strålende frokost servert til klokken 1200 er dette et hotell som kan anbefales. Plasseringsmessig sentralt nær strand og shoppingsentre

Dato for oppholdet: desember 2017
2  Takk, KjellMartinK
Manager H, Front Office Manager på Gold By Marina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2017

Dear Kjell Martin K,

I want to express our whole team's gratitude for taking the time to share your experience at GOLD. Please know it was our pleasure having you as our guest, and to know you received the authentic, friendly and hight quallity service experience we pride ourselves in.

I am glad to read that you liked your junior suite, our central location and our late breakfast.

It would be our pleasure to welcome you back for another incredible stay when your travels bring you back to Gran Canaria.

Best wishes and a GOLD day!
Pablo-Front Desk

Anmeldt 22. november 2016

La det være sagt. Dette var min første gang på såkalt voksenhotell. Vanligvis drar jeg til varmere strøk sammen med barna, og da har bassengområdene helt andre kriterier enn her. Dette er et Hotell som ligger en liten rusletur opp fra strandområdet i Playa Del Ingles. Vi tok en kikkpå stranden første kvelden, og den ble ikke benyttet igjen. Årsaken til det var at bassengområdet var så bra. Det var gode senger, fritt bytte av håndklær, trivelig bassengbar, passe nøytral og passe høy musikk, tilbud om f.eks massasje/spa-tjenester ( i hotellets regi). Tipp topp rett og slett. Solsengene var av diverse typer, der de fleste var av type myk skumgummi som var svært behagelig å ligge på. Heller ikke noe stress med å holde av senger.

Resepsjonsområdet var stilig og gjennomført, og servicen der var upåklagelig. Et pluss i margen for at der stod en flaske musserende og ventet på rommet mitt den dagen jeg hadde bursdag. Det var en ekstra hyggelig overraskelse.

Vi hadde frukost inkludert, og kvaliteten på den var også terningkast seks. Svært godt utvalg av brødmat, pålegg, frukt, diverse drikke og alt man kan tenke seg. Egen kokk som steker type omelett og pannekaker etter ønske var der også.

Så til rommet. Og her har man de eneste minusene for oppholdet. Vi hadde to enkeltsenger som var satt sammen, og som gled fra hverandre. I tillegg var putene svært høye, og det var et lite minus at der da var en slgas "putemeny" som man måtte betale ekstra for. Virket som de hadde lagt inn den mest brutale puta med vilje for å tjene noen ekstra euro på putesalg. Det var det ene minuset. Det andre var at på vårt rom så var toalettet og dusjkabinettet i samme rom. Et enormt dusjkabinett førte til et svært trangt toalett. Der hadde de bommet på fordelingen av areal. Utover de to tingene var rommet pent, og der var også en helt fin balkong, til tross for at utsikten ikke var allverdens. Det skal noe til når man bor i 2.etg.

Alt i alt et hotell som er svært enkelt å anbefale. Kunne lett ha kommet tilbake hit. Husk å be om ekte dobbeltseng.

1  Takk, lassem2014
Manager H, Front Desk på Gold By Marina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2016

Dear Lasse M,
Thank you so much for such a generous and detailed review on GOLD! We are pleased to know you have had an Optimal relaxation holidays with us, and also that you liked our complete breakfast with lovely omelettes ;) We love that you enjoyed our pools area. Granting you a lovely break is our only goal.
Please do not hesitate to contact us next time you decide to book GOLD To make sure you have a bed to your liking, and in the meantime, you might want to follow us on Facebook, Twitter and Instagram.

We hope to see you back soon enjoying relaxing days by the pool.
Thank you, kind regards and have a GOLD day!
Eduardo. Front Desk

Anmeldt 21. november 2016 via mobile enheter

Vi hadde et trivelig opphold her, service på topp på alle lede. God spa behandlinger. Aldeles ypperlig mat, sunt og smaksrik i alle måltider, anbefaler å spise hjemmelaget burger. Det er Rent og fint på hotellet og i området rundt. Anbefales på det varmeste .

1  Takk, Ballovara
Manager H, Front Desk på Gold By Marina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2016

Dear Ballovara,

Thank you very much for the time spent reviewing us. It is great to know that you have had such pleasent stay with us. It pleases me to know that the service, the hotel and its facilities met your expectations.
All the staff is looking forward to welcoming you at the hotel with our homemade burgers, :) have a GOLD day!
Kind regards,
Eduardo- Front Desk

Anmeldt 16. november 2016 via mobile enheter

Vi storkoste oss en uke på dette flotte hotellet med hyggelig betjening, god frokost (til kl 12!), stor deilig dusj, store senger, renhold og bytte av håndklær hver dag, gode bassenger og soleområder. Det eneste jeg har å bemerke er at det er plastlaken på sengene. Anbefaler varmt dette hotellet for voksne som ønsker fred og ro.

Dato for oppholdet: september 2016
2  Takk, VillaMilele
Manager H, Front Office Manager på Gold By Marina, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2016

Dear VillaMilele,

Thank you very much for you lovely review, we really appreciate it.
We are very glad to read that everything was amazing for you at GOLD. Our clients' satisfaction is always our main goal. More than happy to exceed your expectations. All our GOLD team hopes that you come back soon!

Best regards and have a GOLD day.

Cynthia.

Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Deilig å komme til et voksensted der fravær av skrik og skrål området gir en god atmosfære for de som ønsker et rolig sted.

Nydelig frokost med alt en kan tenke seg. Lekkert anrettet og god variasjon i utvalg av både varmt og kaldt. Egen frokostkokk for tilberedning av eggeretter og pannekaker etter dine ønsker.

Bassengområdet er rent, lekkert og mangfoldig med to basseng. En får kjøpe mat og drikke i området hele dagen.

Deilige rom som er godt utstyrt.
Sengene er ikke like gode dessverre.
Ikke godt nok komfort og bærer preg av å være ligget nede.
Lite hyggelig med plasttrekk under laken. Trodde dette var noe som eksisterte kun i omsorgspleien.

Uansett er dette et sted vi gjerne kommer tilbake til

Takk for oss

1  Takk, 608martinb

Dear Martin B,

Thank you very much for taking part of your time to share your GOLD experience with us and other travellers. it is nice to hear that you enjoyed your holidays with us, specially our breakfast. Regarding the issue that you mention about our beds, please let us know next time in order to do our best and to solve your problem during your stay. We hope to see you soon!

Best regards and have a GOLD day.

Cynthia