Gratis avbestilling frem til 06.08.21
Agoda.com
Orbitz.comUSD 80
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Så har bodd her flere ganger tidligere år da Apollo hadde det, fikk med glede ny tur og opphold her igjen etter noen år.
Dette har ikke forandrer seg mye innvendig dessverre, Komt seg litt ute med grønt område noe som var positivt.
Største fordelen her må være kort vei til shopping,uteliv og kort vei til stranden utenom det er det ikke mye mer positivt å si.
Hyggelige mottakelse og rent og pent noe som trekker opp,var litt plaget av nattestøy fra noen feststemte folk men en meget bestemt nattevakt fikk støy nivået ned på et akseptabelt nivå.
Rommene kunne vel etter vert trengt litt oppussing, men men tross alt en koselig plass, ser frem til å komme tilbake uansett.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, TrondK_12
Anmeldt 22. mars 2017 via mobile enheter

Vi var 10 familiemedlemmer som bodde i 4 leiligheter ved siden av hverandre (noe som var veldig bra).
Negativt:
Vi hadde booket henting på flyplassen fra hotellet, men denne dukket aldri opp, så vi måtte ordne dette selv. Da vi ankom hotellet på kvelden gikk innsjekkingen greit og vi kom på rommet og så at kun 2 senger var reid opp. Vi hadde med oss datteren vår på snart 4 som skulle sove på sovesofa i stua. Denne var det ikke laken, dyne eller noe til. Fikk til slutt tak i 3 laken,en pute og ett teppe. Det var heller ikke sovesofa,men en vanlig sofa som ikke kunne dras ut. Rengjøringen var ikke over gjennomsnittet da det ikke ble vasket under bord, sofa og seng og heller ikke vasken på badet. Han ene som jobbet i poolbaren var utrolig lite gla i jobben sin og var skikkelig sur. Spiste ikke der flere ganger. Ekstremt lytt mellom rommene.
Positivt:
God plass ved bassenget og grei temperatur når man først kom seg uti. Fin avstand til supermarked, strand og flere sentere. Helt ok senger. Hyggelige damer i resepsjonen som hjalp oss med å booke ridetur blant annet. Greit utstyrt kjøkken.

Vi kommer nok ikke tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, Elinhe
Anmeldt 30. november 2016

Hotellrommene var helt greie, men virket noe slitt og kunne med fordel vært pusset opp. Hyggelig betjening i resepsjonen. På dagtid snakket de skandinavisk. Meget ustabil WiFi. (Slo seg av og på hele tiden). Dyrt å leie bankboks, 2,5 euro døgnet/15 euro uka. Godt renhold av rommene. Håndklær og sengetøy ble hyppig byttet. Sterk urinlukt på badet på rom 205. Urin hadde tydeligvis trukket ned i fugene mellom flisene og lukten lot seg ikke fjerne til tross for godt renhold. Påbudet om ikke å oppta senger ved bassenget, ble ikke håndhevet. Det ble lagt ut hånduker som viste at sengene var opptatt med en gang madrassene var på plass kl. 0900. Irriterende når sengene ikke ble benyttet før sent på dage - etter at gjestene hadde tilbrakt stort sett hele dagen på stranda.

Romtips: Helt greit hotellrom, men det var hele tiden sterk urinlukt på badet (rom 205). Urin hadde tydeligvis trukket ned i fugene mellom flisene.
Dato for oppholdet: november 2016
1  Takk, Einar L
Anmeldt 18. oktober 2016

Lett vei til strand og sentrum. Relativt rolig fordi det ligger i en blindvei. Hyggelig betjening og rent og pent i overalt i uteområdet til hotellet. Bra service med ferskt brød og vann til salgs i resepsjonen. Enkel leilighet av eldre årgang med bra størrelse og fin balkong med tørkestativ. Du finner det du trenger av utstyr på kjøkken. Baderom ser ikke så vert ut men trenger renovering. Fryktelig mugglukt pga dårlig utlufting og antakelig råte og soppskader bak fliser. Helt sikkert ikke bra å oppholde seg der over tid. Måtte ta ut håndklærne og oppbevare dem utenfor badet fordi lukten satt i dem etter kort tid. Renholdet og informasjonen fra hotellet var meget bra.
Restauranten serverte god mat og drikke til en brukbar pris. Internett fungerte faktisk og var inkludert.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Mariann G
Anmeldt 20. august 2016

Perfekt beliggenhet,like ved Kasbah med restauranter,natteliv,shopping,og samtidig kort vei til stranda.
Til tross for sentral beliggenhet er det ikke noe støy hverken fra barer/klubber eller trafikk - hotellet ligger i en blindgate.
Standarden på hotellet er bra - 3 stjerner er nok riktig.
Betjeningen var hyggelige og positive.
Eneste minuset var håndkle-opptatte solsenger ved bassenget. Hotellet har forbudsskilt mot dette,men håndhever det dessverre ikke.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, Dag R