Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Fint hotell sentralt i maspalomas, fin promenade å spasere på rett ved hotellet, ikke langt fra et lite sentrum. Hotellet er fint, med mange sole muligheter og basseng bar. Ryddig, rent + god buffet!
Effektive og hyggelige ansatte.

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, Carl L
AnamarSuites, Director de Relaciones con Clientes på Hotel THe Anamar Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2018

Kjære kunde,

Først og fremst takk for at du valgte vårt hotell for å tilbringe ferien så vel som for å ta deg verdifull tid til å gjøre kommentarene på tripadvisors nettside.

Vi håper å få deg tilbake igjen snart.

Vennlig hilsen,
The Anamar Suites team.

Anmeldt 19. mars 2018

Vi har hatt noen flotte dager på dette hotellet som har kort gåavstand til det meste, samt fine turmuligheter. Flott uteområde og fine rom. Godt renhold med rene håndklær hver dag og egne håndklær til bassengområdet. Personalet var blide og hjelpsomme. God og variert buffe både til frokost og middag. Vi synes vi fikk mye for pengene. Litt støy fra gata under karnevalet, men såpass må en tåle. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mars 2018
1  Takk, 6060trinee
AnamarSuites, Director de Relaciones con Clientes på Hotel THe Anamar Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mars 2018

Kära Kunde,

Vi takker for at du har valgt vårt hotell for ferien og å ta deg tid til å kommentere booking.com.

Vi håper å se deg igjen snart.

Med vennlig hilsen,
teamet Anamar Suites.

Anmeldt 25. februar 2018 via mobile enheter

Vi hadde et hyggelig opphold på Anamar suites! God frokostbuffet, kort avstand til strand og masser av restauranter i området. Rommet var nyoppusset med en stor balkong. Personalet var vennlige og ga oss gode anbefalinger på dagsutflukter. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, Martin H
AnamarSuites, Director de Relaciones con Clientes på Hotel THe Anamar Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2018

Kjære Martin,

Først og fremst takker vi for at du har valgt vårt hotell for å tilbringe ferien, så vel som å kommentere på nettet.

Hver og en av dine kommentarer hjelper oss med å forbedre kvaliteten og servicen til hotellet hver dag.

Vi håper å se deg igjen snart.

Vennlig hilsen,
The Anamar Suites team.

Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

Vi booket rom for to i 8 dager.
Veldig fint sted og hotell. Rommene er moderne og room service personalet gjorde også en god jobb. Ikke langt til yumbo Centrum, strand samt mange lokale matvarebutikker og restauranter.
Personalet er også hyggelig og hjelpsomme.

Takk, haider_90
AnamarSuites, Director de Relaciones Públicas på Hotel THe Anamar Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. februar 2018

kjære Heider,

Vi setter pris på at vi har vært ditt valg for ferien på Gran Canaria, en har hatt glede av dem på hotellet.

Vi håper å ønske deg velkommen snart.

Med vennlig hilsen,
Din Lti Anamar Suites.

Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Flott hotell, hyggelig betjening, godt renhold på rommet og god frokost.
Hotellet burde forby at gjestene står tidlig opp og legger handklærne på solstolene, slik de tar opp alle stolene.
Nært stranden og sentralt i forhold til stort utvalg av ulike spisesteder

Takk, 158olar
AnamarSuites, Director General på Hotel THe Anamar Suites, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018

Thank you so much for the great comment!

We want to see you again as soon as possible. :)

All the best for you