“Kjempegod mat ”

Kjøkken: Meksikansk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Sjekket Tripadvisor og denne kom opp flere ganger.
Overraskende god mat, god service og store porsjoner.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 211evab
345jennym, Eigenaar på El Chacho Mexican Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. januar 2019

thank you very much for your positive review. Hopefully until next time in El Chacho

Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

Samboer og jeg så etter en avbrekk fra alle biffene på mange av restaurantene og fant El Chacho på Yumbo senteret. Servitørene var hyggelige og maten var nydelig. Vi hadde Enchiladas med tomat- og koriandersaus, og taco med kyllingkjøtt. Begge var fornøyd! I tillegg bestilte vi ekstra guacomole og den var fortreffelig og var prikken over i-en for min del. Lærte også i denne restauranten om at det finnes utrolig mange forskjellig typer Tequila og at den drikkes som om du skulle drukket Congnac. Anbefales!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Arne N
Jenny M, Propietario på El Chacho Mexican Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2018

thanks for your opinion! great to hear this ! Hope you will come back to try our tequila menu
El Chacho

Anmeldt 8. juni 2018 via mobile enheter

Perfekt nachos, hyggelig personale og innkaster. God autentisk meksikansk mat, gode drinker og shots.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, elizabethgjerstad
Jenny M, Propietario på El Chacho Mexican Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

What can we do more when its perfect!!! really many thanks for this word!!! We are working hard to make everything perfect!
Hope to meet you again soon
Regards, Team El Chacho

Anmeldt 5. april 2018 via mobile enheter

Veldig bra mat, og til en grei pris :) og veldig bra service, spesielt Eric. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: april 2018
Takk, Thomas T
Jenny M, Propietario på El Chacho Mexican Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. april 2018

Thank you! Hope to see you again!
Team El Chacho!

Anmeldt 1. april 2018 via mobile enheter

Kom hit alene for å spise noe godt en lørdag. Ble tatt imot av det som viste seg å være enten eier eller ihvertfall bestyrer av restauranten. Jeg prøvde å velge ett bord jeg likte men fikk ikke det da det var for flere gjester så jeg ble plassert litt kinkig på ett ettmansbord midt i restauranten. Bestilte burrito med kylling noe jeg vanligvis liker. Tok en bit og ble direkte kvalm. Noe må ha vært galt med kyllingen for det smakte rett og slett forferdelig vondt. Jeg ville aldri klart å spise opp retten så jeg spurte pent om det var mulig å bytte til noe vegetarisk. Han virket brydd og sur og svarte med at han hadde laget dette spesielt etter mitt ønske.. for det første så er det strengt tatt ikke han som lagde maten til meg for det var det kokken som stod for. For det andre synes jeg det er dårlig reaksjon på en ærlig tilbakemelding og man burde strengt tatt ikke være verken eier eller bestyrer av en restaurant om man ikke tåler det eller kan kaste en matrett uten å gjøre ett stort nr ut av det. Jeg fikk til slutt en en ny rett men den ble satt på bordet mitt med en sur mine og det jeg trodde skulle være en hyggelig middag ble helskuff.
Jeg spiste mer av denne retten men var heller ikke overbegeistret. På vei ut ville jeg igjen takke for at jeg ihvertfall fikk bytte rett men da fikk jeg ett utrolig surt blikk og ett hardt «Bye!» jeg var tydeligvis ikke ønsket der mer som gjest da jeg ikke bare var storfornøyd. Han trenger ikke å bekymre seg for jeg skal aldri dit igjen og vil virkelig IKKE anbefale stedet , betjeningen eller maten.

Dato for besøk: april 2018
Takk, sirilinnB
Jenny M, Eigenaar på El Chacho Mexican Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2018

We would like to respond to your review. If one person dines, it is quite normal that you get a small table. The evenings are busy.
Regarding your dish burrito pollo. Is a spicy dish that you had discussed with the waiter. You knew this beforehand. For you this was too tough, no problem for us. We make a vegetarian dish for you, as desired. (your neighbor had the same dish, and asked for extra spicy sauce, tastes differ). You have completely consumed this dish, which for us means it has tasted.
Our staff do their utmost to make everyone happy. Hopefully we can welcome you again in the future.

Team El Chacho

Reisende som så på El Chacho Mexican Restaurant, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas
Vecindario, Gran Canaria

Puerto Rico, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i El Chacho Mexican Restaurant? Del dine erfaringer!