StayForLong
Vio.com
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell. Vasking og tømming av søppel hver dag. Gode madrasser i sengene. Så ut til å være et litt eldre hotell men vedlikeholdet forholdsvis bra. Ikke aircondition på rommet men hadde ikke behov for det heller.

Dato for oppholdet: juni 2018
2  Takk, Carsten D
Anmeldt 18. mars 2018

Hadde bestilt superior rom for 14 dager her i mars. Fikk utdelt rom 706 som ikke sto i forhold til beskrivelsen av rommene Løs vask på kjøkkenet , hull i benkeplate, soveromsdør som som ikke lot seg lukke igjen eller opp uten makt. Bad som nok ikke var gjort noe med på lang tid fortsatt badekar. Sopp i fugemasse div plasser og fukt. grønne vegger og gardin Snakket med resepsjonen og fikk forklart at det var beliggenheten som avgjorde pm det var superior leilighet ikke hvordan de så ut.Kontaktet appollo som kom på plassen på befaring og fikk ordnet det så vi fikk nytt rom mandagen. Flyttet da til 115 med utsikt til bassenget og dette var et mye bedre rom Greit bad med dusj ,bedre kjøkken ,stort kjøleskap og mye finere møbler. Ikke morgensol her men sol på terrassen på ettermiddagen. Litt småting å sette fingeren på her og men på et eldre mellomklassehotell bygd i 73 kan man ikke forlange alt. Rommene inneholder det mest nødvendige kjøkkeutstyr , vannkoker , kaffitrakter , brødrister. Vis du ikke skal lage noen store måltider går det greit. Hyggelig betjening og greit renhold. Trass i en litt dårlig start hadde vi et greit 14 dagers opphold her i sammen med flere vennepar. Ligger sentralt til det meste men mye bråk på karnevaldsdagen da opptoget går rett forbi. Mat butikker rett utenfor. Greit nok bassengområde med bassengbar som og serverer enkle retter mat.Kan nok komme tilbake her en gang men vil da prøve å resevere rom som slutter på 1-2-eller 3.Utsikt mot bassengområde og bra med sol jo høyere opp du kommer.

Romtips: Velg rom som i beskrivelsen
Dato for oppholdet: mars 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, skaar
Anmeldt 13. mars 2018

Vi hadde en superior-leilighet i 5. etasje. Var i grunn fornøyd med alt, men dagen etter at vi ankom sto plutselig en mus midt på stuegulvet. Vaktmester klarte ikke å fange denne, og den gjemte seg under kjøkkeninnredningen. Resepsjonen forklarte at de skulle sette ut musefelle, og virket uforstående til at vi ønsket ny leilighet. Vi fikk imidlertid raskt tildelt en ny leilighet i 6. etasje - fortsatt superior, men litt mindre, mer skitten og det var tydelig røkt i leiligheta. I forhold til vindretning ble denne leiligheta kaldere (det var mye vind og det ulte i hele leiligheta). Med kun 17 grader ute, og kraftig vind og regn, er jeg glad jeg hadde varm dunjakke med meg. Den eneste kompensasjonen vi fikk fra hotellet var to poser te for å roe nervene etter musebesøket... Apollo ga oss imidlertid økonomisk kompensasjon på 7 % av totalbeløpet.
Dagen før vi dro trasket plutselig en stor kakerlakk over stuegolvet. Denne klarte vi imidlertid å knerte før den stakk av.
Vi hadde fantastisk utsikt mot havet (noe vi riktignok betalte ekstra for). Leilighetene er velutstyrt. Helt greie madrasser. De sender NRK1 på TV.
Er ikke imponert over restauranten i kjelleren eller kafèen ved bassenget heller. Ikke særlig serviceinnstilte personale der heller, dessverre. Mannen ved bassenget var imidlertid flink til å bistå å ordne solsenger og madrasser på solsengene.

Dato for oppholdet: februar 2018
3  Takk, lineno73
Anmeldt 24. februar 2018 via mobile enheter

Forferdelig! Møkkete og gammeldags hotell som tilsvarer 1 eller 2 stjerner i norsk standard. Spesielt ille var rengjøring og hygienen. Stort sett pensjonister. Høy tecnomusikk ved bassenget. Styr unna om du vil ha en fin ferie med kjæresten eller familien.

Dato for oppholdet: februar 2018
2  Takk, Linda Ø
Anmeldt 24. juli 2017

Jeg har vært her 4 år på rad på dette hotellet, ligger ca 5 minutter fra stranden og 2 minutter fra centrum. Det er sol på begge sider av hotell, fin utsikt over byen å havet .kommer nok til å dra dit igjen en gang

Romtips: Kjempe fin utsikt mot havet og sentralt har hvert her 4 ganger kommer til å komme igjen
Dato for oppholdet: mars 2017
2  Takk, Frank Rune H
Urko C, Director de Relaciones con Clientes på Corona Blanca, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2017

Thanks for sharing this lovely comment :)