“Topp mat og service”

Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
God for: Store grupper, Barscene
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Vi har besøkt denne restauranten 4-5 ganger, alltid god service, maten holder høy kvalitet hele tiden, 0 avvik.
Liker du/dere tapas, er dette stedet. Sangerian er er den beste vi har fått i Spania.
Rettene du må velge er reker i hvitløksolje (oliven) og camembert, vi elsker det.
Dette er vår favorittrestaurant på Gran Canaria.

Takk, Trail50846146128

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

På jakt etter en annen restaurant påstod innkasteren at den restauranten vi så etter kun var oppe fredag og lørdag. At jeg burde spise hos dem i stede. Ingen spisesteder på Yumbo er oppe kun to dager i uken.

2  Takk, Morten1972
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

Har vært her flere ganger de siste to årene og er fortsatt like fornøyd. Ingen ting å utsette på maten som kommer raskt på bordet og er et skue for øyet. Og servicen er som vanlig upåklagelig. Blir garantert flere besøk hit.

Dato for besøk: august 2018
Takk, siberikosb
Anmeldt 30. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, fantastisk service og nydelig sangria. Det eneste som trekker ned er mengden røyklukt i lokalet. Ikke for en sensitiv nese!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Christine R
Anmeldt 4. mars 2018 via mobile enheter

Fant restauranten ved å sjekke gjennom gode anmeldelser på Tripadvisor. Dette stemte godt overens med det som møtte oss. Hyggelig «innkaster» og servitører som gikk igjennom menyen steg for steg. Servitørene hadde kontinuerlig kontroll på oss, om vi trengte noe, hadde det bra eller bare kom med artige kommentarer. God tapas, hovedretter, vin, og en spennende dessert i form av Creme Catalana; en gulaktig creme brulée. Veldig fornøyd med restaurantvalget - kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, matiasl2016

Reisende som så på Mana 264, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Mana 264? Del dine erfaringer!