“Har vært her 2 ganger i løpet av 2 uler”
Anmeldelse av Mana 264

Mana 264
Vurdert som nr. 27 av 339 Restauranter i Playa del Ingles
Kjøkken: Spansk, Internasjonalt
God for: Barscene, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. august 2022 via mobile enheter

Beste tapas stedet til nå sør på Øyen.
Litt vanskelig å finne frem på yummbo senteret.
Bra service og god kvalitet på maten

Dato for besøk: august 2022
Takk, Thomas K

Anmeldt 11. april 2022

Kjempegod tapas. Herlige drinker. Hyggelig betjening. I et koselig hjørne av et hektisk uteliv på Jumbosenteret.

Dato for besøk: april 2022
Takk, vigdisf2021
Anmeldt 20. desember 2019 via mobile enheter

Super mat, glimrende service! Dagens retter anbefales! Bra beliggenhet. Anbefales. Bør bestille bord.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, V2956YQtomm
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Nydelig tapas, hyggelig betjening og god atmosfære. Reker i hvitløk og chilli og canadisk ost med marmelade er å anbefale.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 670metteh
Anmeldt 25. oktober 2019

Ettersom restauranten hadde fått god rating på Google valgte vi denne for kveldens middag. Vi var 7 personer ute etter et godt måltid. I starten var inntrykket greit. Maten var grei, og sangriaen var god. MEN iløpet av måltidene endret hele stemningen seg. Først søles det rødvin på klærne til en av oss. Det ble en knapp unnskyldning før han stresset seg videre. Deretter kom det mer mat. Og da ble det en ny søleopplevelse. Denne gangen hvitløkssaus over overdel og HELE VESKEN til en annen. Dette var både inni og utenpå vesken. Igjen ble det en knapp unnskyldning, og servitøren tørket såvidt opp. Til informasjon lukter vesken fortsatt hvitløk, etter grundig vask hjemme. En i følge spurte om regningen. Så fort det skjedde begynte servitørene å rydde av bordet. En flokk av servitører kom til bordet imens de alle skreik "finito???". Vi var ikke finito. Alt i alt, grei mat, dårlig service. Kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: oktober 2019
3  Takk, Henrietteln

Reisende som så på Mana 264, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Mana 264? Del dine erfaringer!