“God burger!”

Papi's Grill
Vurdert som nr. 31 av 428 Restauranter i Playa del Ingles
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 6. september 2019 via mobile enheter

Har vært her flere ganger og synes de har en veldig god burger. Er i playa del ingles for 3 gang nå og nå har de stengt grunnet bytte av lokale. Anbefales!

Dato for besøk: september 2019
Takk, mariuss92

Anmeldt 23. mai 2019 via mobile enheter

Vi har vært her ei uke på sykkelferie og det vrimler av restauranter i dette området! Vi var heldig og datt innom her tidlig i oppholdet. God service og god mat. Passelig uhøytidlig lunsjsted og faktisk ganske klassy middagsrestaurant, med levende taffelmusikk! Vi har prøvd burger, fisk, biff og lamb rack. Alt anbefales!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, TrygveNygard
Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god mat.
Fin utsikt over stranden og rolig atmosfære i resturant. Anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: april 2019
Takk, Torje V
Anmeldt 4. april 2019 via mobile enheter

Har ikveld besøkt Papi’s for andre dag på rad, til tross for navnet.

Om mulig klarte de å løfte opplevelsen fra gårsdagen.

Kjøtt og matchende vin leveres over gjennomsnittet - uansett tid og sted.

Dette er en klar høydare.

Dato for besøk: april 2019
Takk, tomlU4785JT
Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Da vi fikk se det koselige lokalet bestemte vi oss for å spise der på kvelden. I tillegg har den høyt skår på tripadvisor. MEN skuffet etter dette besøket! Servicen var dårlig, maten helt middelmådig, fikk på følelsen at jeg var på en fabrikk! Kelneren hadde ikke tid til å høre etter hva jeg spurte om!

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Befisol66

Reisende som så på Papi's Grill, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Papi's Grill? Del dine erfaringer!