“Asiatisk mat i toppklasse”
Anmeldelse av Restaurante Gran Asia

Restaurante Gran Asia
Vurdert som nr. 33 av 333 Restauranter i Playa del Ingles
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

En litt bortgjemt stjerne , men når vi oppdaget den, ble det både luncher og middager der. Har vært på endel asiatiske restauranter, men denne er absolutt den beste . Personal og kjøkken leverer på topp nivå. Restauranten har stort utvalg av retter.

Takk, Z5530ASjank

Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Anbefales til alle som har et forhold til kinesisk og thailandsinspirert mat. God mat til en grei pris . Fin barnemeny og godt utvalg av gode retter. Rolig og avslappende atmosfære:)

Dato for besøk: mars 2018
Takk, renatel0ug
Anmeldt 26. januar 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og varierte retter.
Hyggelig personalet.
God pris!

Litt dumt å ikke ha en eneste soyasaus uten gluten da mange av rettene serveres med soya.
Der vi satt bakerst i lokalet føltes det som å sitte i et kjøpesenter.

Ellers veldig koselig plass.
Kommer tilbake her.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, erikf65
Anmeldt 1. januar 2018

God service av vennlig betjening. - vi var der to ganger og valgte begge ganger en meny med seks/sju retter med forskjellige smaker. Det var utmerket. Vi påpekte av å servere tre retter samtidig ga oss stress fordi vi ville smake på alle mens de var varme.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, ivardog
Anmeldt 11. desember 2017 via mobile enheter

Fortsatt god mat. Servicen er ok. Ligger fortsatt sentralt plassert i CC Tropical. Gratis WIFI.
Denne gangen ble det vårrull og spicy svinefilet med grønsaker og ris. Smakte godt.
Pluss for å ha fått på plass varmelampe.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Svein G

Reisende som så på Restaurante Gran Asia, så også på

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Restaurante Gran Asia? Del dine erfaringer!