“God, nylaget sushi”
Anmeldelse av Restaurante Gran Asia

Restaurante Gran Asia
Vurdert som nr. 33 av 333 Restauranter i Playa del Ingles
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

En fin opplevelse siste kvelden i San Augustin! Hyggelige folk og fin service. Vi valgte en sushimeny for to, vakkert anrettet på en båt, plenty mat!

Dato for besøk: februar 2019
Takk, gudrunengaw

Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat! Første gang vi har besøkt samme restaurant 3 ganger på rad. Masse å velge mellom på menyen. Alt smakte godt, god vin og gode cocktails. Absolutt verd et besøk eller to, selv om den ligger litt avsides. Husk å bestille en dag på forhånd hvis man ønsker ordentlig Peking And, tilberedt skikkelig og til en veldig bra pris!

Takk, juliemP1742HF
Anmeldt 29. november 2018 via mobile enheter

Vi bestilte meny spesial der vi fikk velge 3 retter for 12,95 € og drikke inkludert. Er en veldig koselig plass med nydelig utsikt mot havet

1  Takk, Roam367765
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

En litt bortgjemt stjerne , men når vi oppdaget den, ble det både luncher og middager der. Har vært på endel asiatiske restauranter, men denne er absolutt den beste . Personal og kjøkken leverer på topp nivå. Restauranten har stort utvalg av retter.

Takk, Z5530ASjank
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Anbefales til alle som har et forhold til kinesisk og thailandsinspirert mat. God mat til en grei pris . Fin barnemeny og godt utvalg av gode retter. Rolig og avslappende atmosfære:)

Dato for besøk: mars 2018
Takk, renatel0ug

Reisende som så på Restaurante Gran Asia, så også på

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Restaurante Gran Asia? Del dine erfaringer!