“Vi kommer igjen!”

Rimini Corona Blanca
Få mat levert
Vurdert som nr. 75 av 333 Restauranter i Playa del Ingles
Anmeldt 4. januar 2019

Meget god service og meny. Sjøtungen anbefales på det varmeste! Vi ble oppvartet på en særdelses god og profesjonell måte. Lun og god atmosfære skjærmet for støy utenfra. Menyen bør passe de aller fleste, enten som famile eller par

2  Takk, Arild500

Anmeldt 26. desember 2018 via mobile enheter

Vi fikk utrolig god mat og god service - biffen vi fikk var for mye stekt men ble kjapt byttet ut med en ny. Også et veldig kjekt dessert utstilling som blir vist når man skal bestille dessert. Fantastisk godt smakende mat

Takk, 467malenec
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat og ypperlig service.
Lun atmosfære, og flotte lokaler. Anbefaler til alt i fra parmiddag til familiemiddag.

Takk, Lise L
Anmeldt 26. oktober 2018

Tradisjoner blir til. Rimini får oss tilbake.
God mat, hyggelig betjening. Solid meny. Eget dessertbord.
Carpaccio av laks er en fulltreffer. Bare herlig.
...og et glass med Moet -mens vi titter på menyen....

Takk, Svein G
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger ved Kasbah i Avenida Tenerife.

Flott restaurant med god stemning - noe annet enn å sitte i/ved et kjøpesenter! En meny full av fristelser til moderate priser. Vi bestemte oss for kalvefilet og indrefilet. Det var kjempegodt, servert med god saus, gratinerte poteter og grønnsaker. Kan anbefales både for et enkelt måltid og for et måltid med flere retter og god drikke til.

Takk, Einar F

Reisende som så på Rimini Corona Blanca, så også på

Maspalomas, Gran Canaria

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Rimini Corona Blanca? Del dine erfaringer!