“God mat”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. februar 2019

Vi ble geleidet inn i ikkerøkeravdelingen av resturanten. Det var meget travelt, men servicen var ikke noe å klage på.
Ble sittende litt lenge å vente på maten etter vi hadde bestilt, men det gjorde ikke noe for det var utrolig mye å se på hvordan kelnerne smidig småløp mellom bord for å servere maten.
Maten ankom og det var utrolig mye mat på tallerken. Veldig god mat, men vi klarte ikke å spise opp alt. Husets rødvin var også full av smak.
Kelnerne hadde mye å gjøre, men likevel både serviceinnstilt og hadde tid til en liten prat.
Anbefaler resturanten, men vær ordentlig sulten for her får du mye mat for pengene.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, mai231

Anmeldt 3. februar 2019

Vi spiste en indrefilet her første kvelden, og maten var god. Men et masete sted og "travle kelnere".Så tok vi sjansen en annen kveld og bestemte oss for å spise her etter å ha blitt "jaga inn" av en vilter kelner. Men vi ble sittende lenge og vel ved bordet før noen kom og tok opp bestilling. Denne kvelden var maten rett og slett dårlig, og jeg klaga. Men da kom flere kelnere til borde og akka og bar seg på spansk. Vi fikk ikke noe form for kompensasjon, slik en annen restaurant ville gjort. Det ble "slengt" 3 flasker med ett eller annet likør? på bordet. Det ble stående urørt. Vi så at alle bord fikk servert dette.Stemningen her er så masete og hektisk at det er rent ukoselig, enda det var ikke på langt nær fullt der.Ikke noe sted å anbefale totalt sett.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 88Berit88
Anmeldt 6. november 2016

God mat, ok service og en morsom opplevelse å erfare kelnere som har det utrolig travelt hele tiden og sørger for sine gjester på en god måte.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, Geir B
Anmeldt 9. februar 2016

God mat og store porsjoner. Servicen var relativt rask, men ingen forbauselse da det var fullt og kelnere sprang istedenfor å gå.
Mye støy, dvs høy musikk.

Dato for besøk: februar 2016
Takk, gunvorh279
Anmeldt 26. desember 2015 via mobile enheter

Hvis man bor i nærheten er det et ok sted å få den daglige lunch eller middag. Rikholdig meny med hovedretter fra 8-19 euro. Hyggelig og uformell atmosfære. Rask og hyggelig betjening. Både inne- og uteservering. Vi prøvde stedet flere ganger, og prøvde forskjellige retter. Oppsummert; grei sydenmat, men ikke så veldig mye mer.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, staroe

Reisende som så på Chez Luici, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Chez Luici? Del dine erfaringer!