“Elendig betjening”

Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. februar 2019 via mobile enheter

På vei hjem stoppet vi for å ta en siste drink. Det tok litt tid, men så var de på plass. Da vi skulle betale brukte de mer enn 15 minutter på det. En kelner så i hva vi hadde lagt ned, tok ikke pengene men forsvant. Etter mer enn et kvarter og purring ble pengene hentet. De satset vel på at vi skulle bli lei av å vente, og få mer tips på den måten. I stedet fikk de sure gjester og null tips.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Erling H
238panteras, Gerente på Compostela, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2020

God kveld, jeg heter Sonia. Jeg beklager at du hadde en dårlig opplevelse da du besøkte denne restauranten. Heldigvis åpnet jeg dørene igjen i desember, med mer stab og veldig god kvalitet, til den beste prisen. Og selvfølgelig har du en ny mening om kompostrestauranten. Vennlig hilsen

Anmeldt 17. februar 2017 via mobile enheter

Nydelig sjømat, proff og erfaren betjening. Svært hyggelig atmosfære, stilrent interiør, anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 160monas
Anmeldt 3. desember 2016 via mobile enheter

Lite folk i restauranten kan være et dårlig tegn, men vi hadde lest gode anmeldelser og ville prøve.
Kelneren var over snittet høflig og dannet, rett og slett perfekt.
Forretten var et syn for øyet og smakte deilig.
Avkjølt hvitvin, kelneren byttet glass(frosne) tre ganger.
Hovedrettene ga oss også alt vi kunne ønske.
Mandelkaken til slutt satte prikken over i'en.
Et besøk her anbefales!

Dato for besøk: desember 2016
Takk, badeanna63
Anmeldt 2. desember 2016 via mobile enheter

Utrolig at det ikke er mer folk her. Vi kjøpte en sammensatt forrett med mange typer sjømat og grønt i syrlig olje. Deretter muslinger i grøn saus og lyr fyllt med seranoskinke, veldig godt! Dette er ikke en burgerrestaurant og takk for det!

Ta en tur innom og bli møtt av trivelig personale. Du vil huske stedet.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, roaldk193
Anmeldt 18. november 2015 via mobile enheter

Denne restauranten var den beste matopplevelsen på GC. God service, rent, nydelig mat og en fin og behagelig atmosfære. Skilte seg virkelig ut fra de andre resturantene på GC som ofte var slitte jevnt over og serverte mye halvfabrikat mat. Anbefales!!!

Dato for besøk: november 2015
Takk, charlotten771

Reisende som så på Compostela, så også på

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Compostela? Del dine erfaringer!