“Middag for to”

Vurdert som nr. 133 av 333 Restauranter i Playa del Ingles
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

God mat og fin service. Det som trekker ned var måten de skulle servere oss vin på. Vi bestilte tydelig ett glass hver, og de kom med ei flaske. Måtte få dette endret. Og det viste seg å være en nokså dyr vin.... men som sagt maten var god. Har vært her flere ganger. Så snbefales.

Takk, lielling

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte biff med El Gaucho saus, biffen var perfekt stekt og sausen var utrolig god helt i toppen blandt de beste biffene jeg noen gang har smakt, og jeg er glad i biff! Hyggelig atmosfære og en plass som absolutt er verdt et besøk

Takk, mettehanvoldl
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Var her på en romantisk middag. Super oppmerksomme servitører, som leverte et fantastisk biffmåltid . Både biff bernaise og el gaucho er absolutt å anbefale. Bestilte medium + stekt, noe som var akkurat det vi fikk! Anbefales

Takk, kimengel87
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Full pott og virkelig verdt et besøk!!
Koselige servitører, nydelig mat og passe musikk!! Ligger sentralt i playa del ingles!!

Takk, Linn Marita G
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Tror jeg skrev en anmeldelse av gamle el gaucho for noen år siden så vil oppdatere litt fra den nye.
Innkaster ja, litt pågående egentlig grei fyr,fikk oss et bord på «fortauet» nesten, og kom servitør med en gang selv om det var ganske fullt og travelt, ventet nok noen minutter før drikken kom men dog akseptabelt
Gikk nok noen fler minutter før de tok opp mat bestilling men Ok det var likevel innenfor, var nok sikkert fordi vi var ordentlig sulten at tiden sto litt stille.
Men mat fikk vi, litt rart at ingen kom og spurte om maten smakte, noe den absolutt gjorde, men likevel følte vi oss nok litt oversett, de har nok litt å hente på servicen under og etter måltidet, tok for lang tid med runde to med drikke og med regningen.
Men ga de en ny sjanse senere i uken med akkurat samme opplevelse, så synes nok at prisene er litt for høy i forhold til service der har de nok litt å hente.
Kommer likevel til å sjekke opp stedet med jevne mellomrom.

Dato for besøk: august 2018
Takk, TrondK_12

Reisende som så på El Gaucho Grill Playa del Inglés, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i El Gaucho Grill Playa del Inglés? Del dine erfaringer!