“Mye mat med bra smak”

Vurdert som nr. 132 av 334 Restauranter i Playa del Ingles
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Anmeldt 11. desember 2018

Bestilte mixed grill. Fikk Kylling, Biff, Entrecot og Svin. Mye kjøtt men lite tilbehør. Litt slappe grønnsaker og litt lite smak på kjøttet. Kjøttet var litt vel stekt og var passe mørt. Det ble en god middag. Reletivt dyrt slik at jeg prøver et annet sted neste gang.

Takk, 769GeirK

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

God mat og fin service. Det som trekker ned var måten de skulle servere oss vin på. Vi bestilte tydelig ett glass hver, og de kom med ei flaske. Måtte få dette endret. Og det viste seg å være en nokså dyr vin.... men som sagt maten var god. Har vært her flere ganger. Så snbefales.

Takk, lielling
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte biff med El Gaucho saus, biffen var perfekt stekt og sausen var utrolig god helt i toppen blandt de beste biffene jeg noen gang har smakt, og jeg er glad i biff! Hyggelig atmosfære og en plass som absolutt er verdt et besøk

Takk, mettehanvoldl
Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Var her på en romantisk middag. Super oppmerksomme servitører, som leverte et fantastisk biffmåltid . Både biff bernaise og el gaucho er absolutt å anbefale. Bestilte medium + stekt, noe som var akkurat det vi fikk! Anbefales

Takk, kimengel87
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Full pott og virkelig verdt et besøk!!
Koselige servitører, nydelig mat og passe musikk!! Ligger sentralt i playa del ingles!!

Takk, Linn Marita G

Reisende som så på El Gaucho Grill Playa del Inglés, så også på

Playa del Ingles, Maspalomas
Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i El Gaucho Grill Playa del Inglés? Del dine erfaringer!