“Herlig restaurant”

Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Denne restauranten er virkelig verdt å dra til. Rent og enkelt innredet. Utrolig god mat! Veldig rimelig. Hyggelige og flinke ansatte. Anbefaler denne restauranten på det sterkeste. Vi spiste blant annet chrispy duck og sweet&sour pork, som var i topp klasse.

Takk, Ida b

Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 16. august 2018

Besøkte Jade Garden i juli og for en opplevelse det var. Maten er bare deilig perfekt tilberedt og priset med store porsjoner. Dette er et must hvis du besøker området.
Jeg garanterer at du ikke vil bli skuffet.

Takk, brilouholly
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Anmeldt 28. mars 2018 via mobile enheter

Vi bestilte crispy beef og chicken curry. Spesielt biffen var veldig god. Hyggelig lokale som ligger litt gjemt. Billig, og servicen er veldig bra.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, triptripe
Anmeldt 3. februar 2017 via mobile enheter

Beste plass evner, men innrømmer eg bestiller ofte appelsin and som er beste mat eg får noen plass.
Vært her ørten ganger og aldri blitt skuffa over noe hverken servering eller maten

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 65johanna
Anmeldt 24. november 2015 via mobile enheter

Vi fant denne etter anbefalinger her på tripadvisor. Mye mat og veldig gode priser. De har også tsingtao som passer utmerket til slik mat. Det mangler litt mer syrlighet i maten etter min smak, men den sursøte sausen er bare litt for søt........

Dato for besøk: november 2015
Takk, 944vidars

Reisende som så på Restaurante Chino Jade Garden, så også på

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Playa del Ingles, Maspalomas
Maspalomas, Gran Canaria

Har du vært i Restaurante Chino Jade Garden? Del dine erfaringer!