“Ok at besøke dette stedet”

Restaurante Chino Jade Garden
Vurdert som nr. 23 av 338 Restauranter i Playa del Ingles
Kjøkken: Kinesisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Ja. Fin service✊God mat som litt vanlig med asiatisk mat. Lokaler var litt slitne men ok atmosfære . Var lite folk med ok i disse corona tider

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, axept

Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Beste Kina restaurant i Playa del Ingles. vårt første besøk var i 1990 og vi er like fornøyde. Alltid hyggelig å komme tilbake.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, dortheb136
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Denne restauranten er virkelig verdt å dra til. Rent og enkelt innredet. Utrolig god mat! Veldig rimelig. Hyggelige og flinke ansatte. Anbefaler denne restauranten på det sterkeste. Vi spiste blant annet chrispy duck og sweet&sour pork, som var i topp klasse.

Takk, Ida b
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 16. august 2018

Besøkte Jade Garden i juli og for en opplevelse det var. Maten er bare deilig perfekt tilberedt og priset med store porsjoner. Dette er et must hvis du besøker området.
Jeg garanterer at du ikke vil bli skuffet.

Takk, brilouholly
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Anmeldt 3. februar 2017 via mobile enheter

Beste plass evner, men innrømmer eg bestiller ofte appelsin and som er beste mat eg får noen plass.
Vært her ørten ganger og aldri blitt skuffa over noe hverken servering eller maten

Dato for besøk: februar 2017
Takk, 65johanna

Reisende som så på Restaurante Chino Jade Garden, så også på

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

Playa del Ingles, Maspalomas

Har du vært i Restaurante Chino Jade Garden? Del dine erfaringer!