“Gjest”
Anmeldelse av La Iberoteka

La Iberoteka
Vurdert som nr. 8 av 324 Restauranter i Playa de las Americas
Anmeldt 10. februar 2019 via mobile enheter

God mat og god service. Sees neste gang. Anbefales. Betjening og kokk er så hyggelige og vil at gjestene skal trives.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Britt W

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Dette er stedet man drar hvis man stiller litt krav til et måltid. Tenerife har mange feriefeller med junkfood ect. og La Iberoteka er ikke en av disse.

Stedet lager alt fra bunnen av. Her for man autentisk tapas med gode råvarer! Eieren er meget hyggelig og gir god service. Vi var en småbarnsfamilie som kom kl 16 da kjøkkenet vanligvis er stengt i Lowseason. Men han åpnet alt og tilbød oss et herremåltid med 4 forskjellig tapasretter.

Barnemeny finnes ikke her. Noe vi synes er supert!! Barn skal spise ordentlig mat slik som voksene, her tilpasset han bare en av ordinære retter som vi ga barna våre. De stor koste seg!

I nærheten har vi prøvd mye forskjellige restauranter som har lav kvalitet og bærer preg av fastfood. La Iberoteka er den beste restauranten i Los Américas

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Oevold
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Her fikk vi kjempe god tapas. Atmosfæren og servicen var også i særklasse. Her sitter du under åpen himmel med paraplyer hengende over deg. Koselig. Anbefaler denne plassen om du er glad i tapas!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, chartermagda
Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk tapas ☺️veldig glad for at vi fant akkurat dette stedet ☺️ikke lett å finne frem , men absolutt verdt å lete etter .

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, JeanetteEngen
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Underlig å finne en så god restaurant på et så bortgjemt sted. Man finner den rett og slett ikke hvis man ikke vet den ligger midt inne i et kjøpesenter. Bordene står rett og slett på en åpen plass midt i kjøpesenteret. Oppe der taket skulle vært, henger masse fargerike paraplyer. Kjøkkenet ser utenfra temmelig neon-aktig ut. Men så kommer de mest fantastiske tapas-retter - rett og slett utrolig godt. Og lytt til vinanbefalingene - ikke så mye å velge i, men veldig godt. Chefen selv hadde drevet en restaurant på strandpromenaden, men syntes det ble for stort med for mange ansatt. Nå likte han seg - kokk, servitør og sommelier. Garantert: Hit kommer vi igjen!

1  Takk, 293arents

Reisende som så på La Iberoteka, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i La Iberoteka? Del dine erfaringer!