Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
Laveste pris vi fant
Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Å sjekke inn på et hotell som viste å være kjemisk fri for service var det lenge siden jeg har opplevd. Ingen hjelp til bagasje og det å finne rommet i labyrinten varen utfordring. Skulle du ha en hårføner måtte vi leie den, eller en litt større kaffetrakter, så måtte du leie den også. Rommet var greit nok, med soverom og lite bad i 2. Etasje. Vi hadde betalt for havutsikt og det fikk vi fordi vi reiste med Ving, men hvis du booker direkte vil hotellet ikke garantere hvor du ender opp! Den store overraskelsen var at det ikke var aircondition på hotellet. I november kunne vi leve med viftene i taket, men stakkars de som skal prøve å sove i juli august! Gode oppvarmede bassenger, dry ene på 28 gr. Renhold var OK og nye håndklær hverdag, men du må selv ta med badehåndkle. Slåbrok visste de ikke hva var!

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, EilerL_13
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Beste beliggenhet som finnes. Ja, masse turister, men turister er jo ikke dummere enn andre. Gode muligheter for shopping i alle prisklasser. Bra matvarebutikk i nærhet til hotellet. Nærmeste nabo er surfestranda med den vanlige stranda rett bortenfor.

Kan bare di gode ting om dette stedet.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, hevire
Anmeldt 24. april 2017

Parque Santiago 3 ligger midt i sentrum av alt. Dvs butikker og restauranter rett utenfor døra. Stranda bare 2 minutter unna. Greie leiligheter med kjøkkenkrok som inneholder det meste du trenger. Rent og pent, og godt renhold. Rom mot gaten har endel støy, men nedover mot stranda er det stille og rolig. Savnet airkondition på rommet.

Romtips: Kan være litt mye lyd på rommene som vender ut mot hovedgaten.
Dato for oppholdet: februar 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Anne-66-norway
Anmeldt 23. mars 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet.
Rommet var stort og rent. Hadde to fine balkonger . Leiligheten ble godt rengjort hver dag. Leiligheten er av eldre dato. Men godt vedlikeholdt. Basseng anlegget er kjempefint. Og barna koser seg. Kort vei til restauranter og butikker.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Stig Ove B
Anmeldt 17. mars 2017

Rengjøringspersonellet må ALDRI komme inn uten at noen som bor der er inne!!
Har ved 2 anledninger blitt fratatt eiendeler (småting, 1 fra stuebordet og en fra et lukket skap, men alikevel....), klaget til resepsjonen. Der ble jeg fortalt at rengjøringsperonalet sikker bare trodde tingene mine var søppel!!! Tingene våre ble konsekvent flyttet rundt, fant nå i dag en våt vaskefille inne i en av kjolene mine, ikke bare lagt løst oppå, men kjolen var rullet rundt kluten!
Gjett hvem som ALDRI kommer hit igjen!!
På onsdag ble plutselig vannet borte, ikke noe forvarsel eller forklaring annet enn at de som pusser opp ute i inngangspartiet måtte stenge vanntilførselen mens de jobber der. Mosomt.
Da jeg bestillte her ga jeg beskjed om at begge to har fysiske problemer som gjør det vanskelig med trapper og jeg bestillte en leilighet med separat soverom, vi ble plassert i 3 etasje, uten heis i en 2 etasjes hybel uten separat soverom Toalett oppe, og et badekar som jeg måtte klatre inn og ut av kortenden på (ingen håndtak og glatt) når jeg skulle dusje og med min dårlige balanse gikk det nesten galt flere ganger. Da jeg påpekte at jeg hadde spesifisert helseproblemer i henhold til trapper, og derfor ønsket en annen leilighet, fikk jeg til svar "no possible".
Så vå konklusjon er: ALDRI i verden at vi kommer hit igjen. Advarer hermed alle at de ikke skal la seg lure av flotte bilder på hjemmesidenen til hotellet, hotellet ser bra ut, det er de ansatte som er problemet!!!!!!

Dato for oppholdet: mars 2017
Takk, nipede