Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
Laveste pris vi fant
Anmeldt 21. november 2018

Fin fasade og fine uteområder hjelper ikke når hotellet innvendig er nedslitt, de har dog malt tak og vegger, men det hjelper lite når fliser på gulv er løse, og badekaret rustent. Sengene er også overmodne for utskiftning. Renholdet var ganske godt, men veier ikke opp for resten. Røykfrie rom bør også gjelde for terrasser, det er svært generende når det røykes på alle kanter rundt deg.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, oeystein2017
Anmeldt 20. november 2017 via mobile enheter

Å sjekke inn på et hotell som viste å være kjemisk fri for service var det lenge siden jeg har opplevd. Ingen hjelp til bagasje og det å finne rommet i labyrinten varen utfordring. Skulle du ha en hårføner måtte vi leie den, eller en litt større kaffetrakter, så måtte du leie den også. Rommet var greit nok, med soverom og lite bad i 2. Etasje. Vi hadde betalt for havutsikt og det fikk vi fordi vi reiste med Ving, men hvis du booker direkte vil hotellet ikke garantere hvor du ender opp! Den store overraskelsen var at det ikke var aircondition på hotellet. I november kunne vi leve med viftene i taket, men stakkars de som skal prøve å sove i juli august! Gode oppvarmede bassenger, dry ene på 28 gr. Renhold var OK og nye håndklær hverdag, men du må selv ta med badehåndkle. Slåbrok visste de ikke hva var!

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, EilerL_13
Anmeldt 30. juni 2017 via mobile enheter

Beste beliggenhet som finnes. Ja, masse turister, men turister er jo ikke dummere enn andre. Gode muligheter for shopping i alle prisklasser. Bra matvarebutikk i nærhet til hotellet. Nærmeste nabo er surfestranda med den vanlige stranda rett bortenfor.

Kan bare di gode ting om dette stedet.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, hevire
Anmeldt 24. april 2017

Parque Santiago 3 ligger midt i sentrum av alt. Dvs butikker og restauranter rett utenfor døra. Stranda bare 2 minutter unna. Greie leiligheter med kjøkkenkrok som inneholder det meste du trenger. Rent og pent, og godt renhold. Rom mot gaten har endel støy, men nedover mot stranda er det stille og rolig. Savnet airkondition på rommet.

Romtips: Kan være litt mye lyd på rommene som vender ut mot hovedgaten.
Dato for oppholdet: februar 2017
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Anne-66-norway
Anmeldt 23. mars 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyd med oppholdet.
Rommet var stort og rent. Hadde to fine balkonger . Leiligheten ble godt rengjort hver dag. Leiligheten er av eldre dato. Men godt vedlikeholdt. Basseng anlegget er kjempefint. Og barna koser seg. Kort vei til restauranter og butikker.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Stig Ove B