“⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️”
Anmeldelse av Vegas Grill - STENGT

Vegas Grill
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Denne restauranten kan vi anbefale på det sterkeste! Fra vi kom til vi gikk fikk vi den beste service. Alle ansatte var utrolig smilende og glad. Maten var ekstremt god i tillegg. Vi spiste treretters⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️10/10 stjerner på alt. Denne opplevelsen med en tryllekunstner var også magisk. Anbefaler alle denne restauranten

Takk, Karroliinee

Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

På dette stedet fikk vi det beste måltidet og beste service av alle stedene vi spiste den uken vi var her. Det er bra standard, rent og pent og hyggelige mennesker som jobber her. Utrolig god mat og et supert sted å ha med barn. Egen tryllekunstner som gikk fra bord til bord og underholdt. Supert sted! Anbefales på det sterkeste! :)

Takk, camillab26
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Kom hit på jakt etter dessert! Kanskje ikke det beste utvalget av Desserter så vi endte opp med hver vår dessert drink og de var fantastisk gode og flere servitører kom å spurte om det var godt og om vi hadde det bra. En hyggelig overraskelse var at stedet hadde leid inn en magiker som kom og underholdt oss ved bordet. Magikeren var sjarmerende og Dyktig og gjorde besøket vårt perfekt! Takk til Jose!

Takk, krisfur
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

For et sted. Har vært her veldig mange ganger dette fordi stedet er fantastisk, maten er helt nydelig! Og de ansatte er så vennlige å koselige.

Men ikke minst har stedet en tryllekunster. Han gjør ting som du aldri har sett før!
Det som er så unikt er at han får deg til å glemme tiden og glemme bekymringer rett å slett! Veldig omtenksom å flott person!
Jose, vi sees neste år

Så besøk dette stedet du vil ikke angre

Takk, erikm373
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk plass. Kjempe hyggelig betjening Maten er helt nydelig anbefaler denne plassen på det sterkeste Tryllekunstneren Jose var kjempe underholdene

Takk, 867alexandere

Reisende som så på Vegas Grill, så også på