“God mat som anbefales!”
Anmeldelse av Vegas Grill - STENGT

Vegas Grill
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Her anbefales maten på det sterkeste. Vi var en gruppe på fire, og alle var storfornøyde. Det var også god service.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, chartermagda

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte bord her for nyttårsmiddag. De hadde leid inn underholdning for kvelden som forsåvidt var ok, men nivået på lyden var til tider over 80db der vi satt. Vi forsøkte å snakke med en kelner, men han mente dette var normalt. Etter å ha snakket med flere av de ansatte så imøtekom de dog å senke lydnivået. Generelt veldig hyggelig betjening og god service på samtlige medarbeidere. Maten var en egen nyttårsmeny, men det var ingen ulempe. Maten var helt utsøkt, spesielt biffen.

Takk, mailinnh
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Denne restauranten kan vi anbefale på det sterkeste! Fra vi kom til vi gikk fikk vi den beste service. Alle ansatte var utrolig smilende og glad. Maten var ekstremt god i tillegg. Vi spiste treretters⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️10/10 stjerner på alt. Denne opplevelsen med en tryllekunstner var også magisk. Anbefaler alle denne restauranten

Takk, Karroliinee
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

På dette stedet fikk vi det beste måltidet og beste service av alle stedene vi spiste den uken vi var her. Det er bra standard, rent og pent og hyggelige mennesker som jobber her. Utrolig god mat og et supert sted å ha med barn. Egen tryllekunstner som gikk fra bord til bord og underholdt. Supert sted! Anbefales på det sterkeste! :)

Takk, camillab26
Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Kom hit på jakt etter dessert! Kanskje ikke det beste utvalget av Desserter så vi endte opp med hver vår dessert drink og de var fantastisk gode og flere servitører kom å spurte om det var godt og om vi hadde det bra. En hyggelig overraskelse var at stedet hadde leid inn en magiker som kom og underholdt oss ved bordet. Magikeren var sjarmerende og Dyktig og gjorde besøket vårt perfekt! Takk til Jose!

Takk, krisfur

Reisende som så på Vegas Grill, så også på