“Fantastisk mat, dårlig service. ”
Anmeldelse av Vegas Grill

Vegas Grill
Vurdert som nr. 50 av 297 Restauranter i Playa de las Americas
Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Ekstremt god mat, beste biffen på øya. Servicen var derimot dårlig. Barnepizza som manglet topping, Ingen servitører kom å spurte om påfyll i glassene eller spurte om vi ville ha kaffe etter middag. Forbedringspotensiale.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, rubent830

Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Her anbefales maten på det sterkeste. Vi var en gruppe på fire, og alle var storfornøyde. Det var også god service.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, chartermagda
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte bord her for nyttårsmiddag. De hadde leid inn underholdning for kvelden som forsåvidt var ok, men nivået på lyden var til tider over 80db der vi satt. Vi forsøkte å snakke med en kelner, men han mente dette var normalt. Etter å ha snakket med flere av de ansatte så imøtekom de dog å senke lydnivået. Generelt veldig hyggelig betjening og god service på samtlige medarbeidere. Maten var en egen nyttårsmeny, men det var ingen ulempe. Maten var helt utsøkt, spesielt biffen.

1  Takk, mailinnh
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Denne restauranten kan vi anbefale på det sterkeste! Fra vi kom til vi gikk fikk vi den beste service. Alle ansatte var utrolig smilende og glad. Maten var ekstremt god i tillegg. Vi spiste treretters⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️10/10 stjerner på alt. Denne opplevelsen med en tryllekunstner var også magisk. Anbefaler alle denne restauranten

Takk, Karroliinee
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

På dette stedet fikk vi det beste måltidet og beste service av alle stedene vi spiste den uken vi var her. Det er bra standard, rent og pent og hyggelige mennesker som jobber her. Utrolig god mat og et supert sted å ha med barn. Egen tryllekunstner som gikk fra bord til bord og underholdt. Supert sted! Anbefales på det sterkeste! :)

Takk, camillab26

Reisende som så på Vegas Grill, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Vegas Grill? Del dine erfaringer!