“Anbefales.”
Anmeldelse av Vegas Grill - STENGT

Vegas Grill
Anmeldt 24. januar 2019 via mobile enheter

Stedet serverer alt fra tapas,pizza og biff, og har en dessert meny som er vanskelig og si nei til. Alt smakte veldig godt.

Takk, tonnyk151

Anmeldt 10. januar 2019 via mobile enheter

Ekstremt god mat, beste biffen på øya. Servicen var derimot dårlig. Barnepizza som manglet topping, Ingen servitører kom å spurte om påfyll i glassene eller spurte om vi ville ha kaffe etter middag. Forbedringspotensiale.

Takk, rubent830
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Her anbefales maten på det sterkeste. Vi var en gruppe på fire, og alle var storfornøyde. Det var også god service.

Takk, chartermagda
Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Bestilte bord her for nyttårsmiddag. De hadde leid inn underholdning for kvelden som forsåvidt var ok, men nivået på lyden var til tider over 80db der vi satt. Vi forsøkte å snakke med en kelner, men han mente dette var normalt. Etter å ha snakket med flere av de ansatte så imøtekom de dog å senke lydnivået. Generelt veldig hyggelig betjening og god service på samtlige medarbeidere. Maten var en egen nyttårsmeny, men det var ingen ulempe. Maten var helt utsøkt, spesielt biffen.

Takk, mailinnh
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Denne restauranten kan vi anbefale på det sterkeste! Fra vi kom til vi gikk fikk vi den beste service. Alle ansatte var utrolig smilende og glad. Maten var ekstremt god i tillegg. Vi spiste treretters⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️10/10 stjerner på alt. Denne opplevelsen med en tryllekunstner var også magisk. Anbefaler alle denne restauranten

Takk, Karroliinee

Reisende som så på Vegas Grill, så også på