“Helt grei”

Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 1. februar 2019

Helt grei indisk restaurant for en billig penge. Maten var ok, men manglet den lille touchen for at det ble et minneverdig måltid. Savnet den gode indiske smaken. Vinen var god. Veldig hyggelig betjening og god service.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, kgst2018
GourmetlandGroup, Director Comercial på Bombay Blue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2019

thanks

Anmeldt 16. november 2017

Maturinn var ekkert það spicy og dáldið þurr kjúklingurinn, en þetta var alveg ágætt. Myndi ekki endilega faraeinhvað aftur á þennan stað, því það eru til betri indverskir staðir á tenerife :))

Dato for besøk: september 2017
Takk, Birta J
Anmeldt 28. oktober 2017 via mobile enheter

Til tross for kjempe fin beliggenhet og fine lokaler kjøpte vi takeout. Veldig kjapp levering. Fra vi bestilte til vi fikk maten i pose, selv om det var full restaurant, tok 3-5 minutt. Styrke Vindaloo er ikke for den uerfarne, det er veldig sterkt. Mannen min er vant til å spise styrke Madras uten problem men vindaloo ble litt mye, og den endrer litt på smaken også. Men flott restaurant og hyggelig ansatte.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Destination717010
Anmeldt 6. oktober 2017 via mobile enheter

Var her med familien på middag. Maten var god selvom mennene synes det var litt lite kjøtt. Servitørene virket litt surrete og stresset litt rundt. Sønnen min har cøliaki/ glutenallergi og det er veldig bra at de har egen meny som viser alle allergener i alle retter.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, 24ceciliet
Anmeldt 3. mars 2017

Dette er en av mine favoritt indiske restaurant. Her er det bare å be om hvor mild eller sterk kurry du ønsker. Betjeningen er fantastisk hyggelige og er imøtekommende for å lage mat som ønsker selv om de ikke har det på menyen. Min kone gledet seg til en rett hn hadde spist der før som ikke lenger var på menyen, kelneren fortalte at han skulle få kokken til å lage den allikevel. Restauranten er meget barnevennlig og betjeningen er veldig hyggelige mot barna, og det vanker som regel en liten slikkepinne til dem etterpå. Bombay blue har itillegg egen barne meny. Hver gang vi kommer til Las Americas så er Bombay Blue obligatorisk med minst 2 besøk. God utvalg i viner i forskjellige prisklasser.

Dato for besøk: februar 2017
Takk, Jo Inge S
gourmetland, Director Comercial på Bombay Blue, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2017

muchas gracias por su comentario esperamos volver verles .

Reisende som så på Bombay Blue, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Bombay Blue? Del dine erfaringer!