“Utmerket ”

20:00
Vurdert som nr. 29 av 298 Restauranter i Playa de las Americas
Kjøkken: Italiensk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Superbra plass for både familie og venner. pizzaen kom på kort tid og den var velsmakende. Det var den beste pizzaen jeg har smakt i tenerife. Anbefales på det sterkeste.hilsen Ane 10 år.

Takk, ArildF_12

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe god pizza, kan trygt anbefales. Tar litt tid å vente på mat, men når den kommer er det verdt å vente på.

Takk, JEHeggholmen
Anmeldt 11. februar 2018

Knallgod italiensk mat og hyggelig betjening på denne litt bortgjemte perlen på strandpromenaden i Playa de Las Americas. Annbefalt for oss på hotellet vi bodde på.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, Kjetta2013
Anmeldt 24. november 2017

Etter å ha lest gode anbefalinger valgte vi PzzaY Vino for vår lunsj. Vi bestilte cæsarsalat og lasagne. En sentral ingrediens i cæsarsalaten skal være romanosalat. Denne var i vår rett erstattet med vanlig salat. Det er ganske enkelt for dårlig! Dressingen var dessuten smakløs. Lasagnen har vi smakt bedre andre steder utallige ganger. Vi kommer ikke tilbake.

Dato for besøk: november 2017
Takk, Finn P. O
Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Hyggelig sted, men litt treg service. Pizzaene var knallgode, men de andre rettene som ble servert bordet var så som så.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, kennetha520

Reisende som så på Restaurant Pizzaria Pasta and Vino, så også på

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Restaurant Pizzaria Pasta and Vino? Del dine erfaringer!