“Styr unna”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Etter en uke på Tenerife er dette en real nedtur. Medium biff var totalt gjennomstekt, det som skulle vært grønnsaker var helt ihjelkokt.
Brus uten kullsyre. Styr unna!!

Takk, 504wencheh

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Gledet meg til Spareribs, men dette var dårlige greier. Virket som de hadde funnet frem svineribba fra jul i fjor, og varmet opp igjen for 5. gang. Dette var tørt og smakløst.

Takk, JEHeggholmen
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Vi tenkte å ta et siste måltid før hjemreise hos La Karina. Vi har vært flere ganger og har vært fornøyd med det meste. I dag ble det en nedtur vi ikke hadde regnet med. Maten var bare sånn passe ut fra vi bestilte, pog hadde håpet på. Sist vi var der fikk vi en 10% rabatt kupong og denne la vi fram ved bestilling og kelneren nikket og registrerte at vi hadde den. Når vi ba om regningen var det en kvinnelig servitør som var veldig lite oppmerksom og når vi fikk regningen var det ingen rabatt, vi prøvde å få kontakt noe som var vanskelig, men etter en del venting fikk vi fortalt at det var glemt rabatten og da ble hun sur som en sitron og det tok lang tid før hun kom tilbake med rett regning, hele hennes oppførsel rundt det å betale og måten hun taklet dette er ikke normalt på restaurant og Gjør at vi med stor sannsynlighet aldri vil sette våre ben der noe mer. Veldig synd fordi vi har trivdes der før, og rabattkupongen er noe som man får fordi de setter pris på kundens besøk, og gjerne vil ha oss tilbake. Det hele var faktisk kelneren væremåte som gjorde besøket dårlig, at dagens måltid ikke var topp, kommer faktisk i andre rekke, fordi vi har fått bra mat før

Dato for besøk: august 2018
Takk, syversvein
Anmeldt 4. februar 2017

Maten var så som så, men stemningen var det ikke noe å si på. Voksent publikum, som danset og koset seg. Betjeningen var veldig stresset, og hadde ikke tid til et smil til gjestene.

Dato for besøk: januar 2017
Takk, 713gurih
Anmeldt 25. desember 2015

Vi var her og spiste en kveld. Og dansa gjorde vi også. Det var veldig bra dansemusikk. Maten var så som så.

Dato for besøk: desember 2015
Takk, Marit L

Reisende som så på Country Grill La Karina, så også på

Playa de las Americas, Arona

Tenerife, Kanariøyene

Har du vært i Country Grill La Karina? Del dine erfaringer!