“Utsøkt”

Kjøkken: Sushi, Kinesisk, Japansk
God for: Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Dette stedet anbefales på det sterkeste. Veldig god service og nydelig mat. Vår favoritt er and i appelsinsaus. Og and i ingefær saus. Må prøves.

1  Takk, Mammawahl

Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, veldig god service, MEN den ene hovedretten kom 20 min etter resten av maten. De beklaget og så vi kunne få kaffe på huset, men da vi ikke ville det fikk vi ingen kompensasjon. Anbefaler anden!

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, andreas_arntsen
Anmeldt 4. februar 2018

Vi var på denne restauranten flere ganger når vi var her julen 2016 og gledet oss til å innta årets første feriemåltid her i dag. Vi spurte om de hadde åpent, da det ikke var andre gjester der. Ja, svarte kelneren vi spurte de åpner klokken 13.00 og nå var jo klokken 13.20 Da kom en annen kvinnelig ansatt og overkjørte han og sa de ikke åpnet før 13.30 Vi spurte om vi kunne sette oss ved et bord og vente. Med kvass og ufordragelig tone sa hun ja, men det var INGEN service fø kjøkkenet åpnet 13.30. Helt greit sa vi, og satte oss ved et greit bord. Også det var galt, for det var et bord for fire og vi ble bedt om å sette oss ved et bord for 2 som hun viste oss. OK, greit nok det også. Imidlertid var det en varmeovn rett i nærheten som var ubehagelig, og vi satte oss igjen vet et annet bor for fire. Det var ikke flere bord for to. Da kom hun demonstrativt tilbake og flyttet halve bordet og to stoler. Da forlot vi stedet. Den kvinnen passer ikke i noe serviceyrke!

Dato for besøk: februar 2018
2  Takk, Godtvoksen
Anmeldt 18. januar 2018 via mobile enheter

Helt topp sted. Utrolig god mat her. Anbefales på det varmeste. Servitøren hadde et lite uhell, men opptrådte utrolig profesjonelt og ordnet opp i saken. Her skal vi gå igjen. Uten tvil:)

Dato for besøk: januar 2018
2  Takk, 316petterk
Anmeldt 10. januar 2018 via mobile enheter

Min mann og jeg hadde en flott kveld her. Jeg spiste sushi, helt fantastisk og min mann spiste Krispy du kan, med nydelig saus og grønnsaker. Servicen var suveren. Anbefales på det varmeste. Hvis man ikke drikker opp vinen, får man flasken med seg hjem

Dato for besøk: januar 2018
3  Takk, torillindbergetm

Reisende som så på Imperial Tai-Pan, så også på

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Imperial Tai-Pan? Del dine erfaringer!