“Den beste av de beste”

Kjøkken: Sushi, Kinesisk, Japansk
God for: Store grupper, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservater
Anmeldt 23. februar 2019 via mobile enheter

Dette er vårt 3 besøk på like mange år og helt klart vår ukronede favoritt, fantastisk mat som er vanskelig og beskrive den må bare smakes

Dato for besøk: februar 2019
Takk, tomas h

Anmeldt 25. januar 2019

Tusen takk for god service og kjempegod mat. Rask og flott servering av et proft personale. Kommer gjerne tilbake hit.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, kgst2018
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Positivt overrasket over hvor god mat vi fikk. Sushien var 10/10 og det andre smakte også godt. Litt dyrere enn de andre plassene, men definitivt verdt pengene

Dato for besøk: januar 2019
Takk, chartermagda
Jade P, Public Relations Manager på Imperial Tai-Pan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Thank you so much, wonderful to hear such kind words :)

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Dette stedet anbefales på det sterkeste. Veldig god service og nydelig mat. Vår favoritt er and i appelsinsaus. Og and i ingefær saus. Må prøves.

Takk, Mammawahl
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, veldig god service, MEN den ene hovedretten kom 20 min etter resten av maten. De beklaget og så vi kunne få kaffe på huset, men da vi ikke ville det fikk vi ingen kompensasjon. Anbefaler anden!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, andreas_arntsen

Reisende som så på Imperial Tai-Pan, så også på

Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Imperial Tai-Pan? Del dine erfaringer!