“En av favorittene!”

Kjøkken: Thai
God for: Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Denne er selvskreven hver gang vi er på Playa de Las Americas. Vi elsker thai mat, og her er den nydelig! Mange valgmuligheter. Elsker atmosfæren til stedet.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 534ceciliet

Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Fantastisk bra thai restaurant i Playa Las Americas.Du føler deg velkommen fra du komner å til du forlater denne restauranten.
Utrolig bra mat fra et kjøkken styrt av Toon den thailanske chefen og service av høy klasse utført av Josse og de andre servitørene.
Anbefales på det sterkeste.
Kommer dere etter 20:00 kan det være smart å ha bestilt bord.
Ha et godt måltid

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, toma339
Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

Valgte denne plassen etter bra anmeldelser på tripadvisor. Stilig restaurant, kjempegode vårruller, veldig god padthai med tofu, mannen hadde grønn karri, det må være den beste jeg har smakt noen gang. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, elseh2014
Anmeldt 13. desember 2019 via mobile enheter

Kjempegod og autentisk mat. Sprøstekt and i rød curry saus ble en favoritt! Fantastisk personale og god service! Gikk tilbake og spiste flere ganger under oppholdet. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Piten
Anmeldt 10. desember 2019

Frábær matur og þjónusta. Vorum 4 saman og keyptum 3 forrétti til að deila og 3 aðalrétti. Frábær þjónusta og allt mjög snyrtilegt.
Kat and Anaua are great staff.

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, hofdaholt

Reisende som så på Thai Botanico, så også på

Har du vært i Thai Botanico? Del dine erfaringer!