“Et sted du gjerne besøker igjen.”
Anmeldelse av Bianco Restaurant

Bianco Restaurant
Vurdert som nr. 22 av 297 Restauranter i Playa de las Americas
Kjøkken: Italiensk
God for: Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Tiltalende lokale, fint å sitte ute. Lekker tilberedt, og god mat. Og ikke minst dyktige servitører.

Takk, Karin Frøydis S

2024 av 5 886 anmeldelser

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig italiensk mat! Fantastisk service, hyggelig og effektivt. Levende musikk hver kveld og av til tryllekunstner. Super beliggenhet i Safari shopping senter med bord inne og ute på terrassen der man kan nyte solnedgangen .

Dato for besøk: juli 2018
Takk, helend878
Anmeldt 30. mars 2018 via mobile enheter

Et fancy sted med masse folk og så høy musikk at vi på fire personer ikke kunne snakke sammen.
Servicen var midt på treet og maten, pizza og biff, smakte ikke helt til forventningene.
Vi hadde lest at det var god mat, men vi har spist bedre retter enn dette på Tenerife.
Det som var positivt var at det ikke var «innkastere» til restauranten.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, sarak289
Anmeldt 1. mars 2018 via mobile enheter

En flott resturant med fin besetning.
Eg bestilte huset spesialitet innen pasta og det smakte helt nydelig. Anbefales virkelig ilag med kvitvin fra Tenerife.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, kristianl208
Anmeldt 22. januar 2018 via mobile enheter

Vi satt ute første kveld, det var kaldt og de hadde ikke pledd. Men servitørene lånte bort jakkene sine slik at vi holdt oss varme. Utrolig hyggelig plass, super service og den beste maten vi spiste hele uka. Så god at vi kom tilbake en gang til, og var like fornøyd. (Litt høyt støynivå inne) Prøv gjerne rett 153 (Italian cut chicken breast) med soppsaus. Den var nydelig! Takk for oss, vi kommer tilbake!

Dato for besøk: januar 2018
Takk, 479jannickem

Reisende som så på Bianco Restaurant, så også på

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Bianco Restaurant? Del dine erfaringer!