“Supert”

Vurdert som nr. 54 av 284 Restauranter i Playa de las Americas
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. januar 2019

Fortreffelig og meget bra. God mat og drikke. God service. Anbefales og bør forsøkes! Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, kgst2018

Anmeldt 2. juli 2018 via mobile enheter

For en opplevelse! Atmosfæren, musikken, servicen og ikke minst maten var helt fantastisk.

Dette er noe helt annet enn de andre resturantene i Las Americas, servitørene sørget for at alt var perfekt, at glassene aldri sto tomme, kjempe god service! Pianisten tok med glede ønsker om sanger og hadde en fantastisk stemme, utrolig deilig å kunne nyte maten uten for høy musikk. Maten var fantastisk, av høy kvalitet og ble tilpasset hver enkelt sine ønsker, prisene er noe dyrere men det er forståelig. Vi reiser gjerne igjen!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, jankajohnsen
admin_grupo, Director General på Garibaldi Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2018

Hei fra en fjern norsk venn. Jeg håper å se nimen snart....

Anmeldt 17. desember 2017 via mobile enheter

Vi måtte bare tilbake til denne restauranten. Super mat oh gode viner. Litt dyrere enn endel andre restauranter,men dette kan vi godta. Fortsatt et supert kjøkken som virkelig leverer varene. Kommer garantert tilbake. Mvh. par fra Skien.

Dato for besøk: november 2017
Takk, knute519
Anmeldt 9. desember 2017 via mobile enheter

Likte god denne restauranten som vi besøkte for første gang. Litt dyrere enn mange av de øvrige restaurantene, men det var det virkelig verdt. Hyggelig miljø med levende musikk.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, 293arents
Anmeldt 19. oktober 2017 via mobile enheter

Stilig restaurant med god service og hyggelig betjening. Hvitløkskokte reker og Paella smakte fortreffelig. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Tevje U

Reisende som så på Garibaldi Restaurant, så også på

Playa de las Americas, Arona
Playa de las Americas, Arona

Har du vært i Garibaldi Restaurant? Del dine erfaringer!